Kirjoittaja Aihe: No-life älinää.  (Luettu 237049 kertaa)

kraah

• Administrator
  • Konkari
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #30 : 30.03.2005, 09:13:42 ap »
VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä tai
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
nojaa. eipä nuo tunnu minua olevan, mutta...

blah. tulen kuolemaan lukioon, päätin juuri. ellen sitä ennen kuole tänne. haluaisiko joku olla vapaaehtoinen ja tehdä 5 lopputyötäni, yhden ison projektin ja 3-4 valtakunnallista, + muita satunnaisia kokeita?... kun miulla on väsy. ei jaksa. tiedetään, tiedetään : "se on vasta peruskoulu, sehän on ihan helppo, odotas kun menet lukioon". mutta kun niillä on edes koeviikot!
Hanna Puolakka
Älkää säätäkö päätänne, vika on todellisuudessa.

eve

• Konkari
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #31 : 30.03.2005, 09:58:23 ap »
Lainaus käyttäjältä: "kraah"

blah. tulen kuolemaan lukioon, päätin juuri. ellen sitä ennen kuole tänne. haluaisiko joku olla vapaaehtoinen ja tehdä 5 lopputyötäni, yhden ison projektin ja 3-4 valtakunnallista, + muita satunnaisia kokeita?... kun miulla on väsy. ei jaksa. tiedetään, tiedetään : "se on vasta peruskoulu, sehän on ihan helppo, odotas kun menet lukioon". mutta kun niillä on edes koeviikot!

Minä voin tehä, jos sinä puolestas väännät mulle perjantaiksi 15 sivua seminaaria ja teet yhen tentin mun puolesta?  8) Eikö tuo oo ihan reilu diili?

/eve
# Se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti. #

Hani

• Vieras
No-life älinää.
« Vastaus #32 : 30.03.2005, 17:07:09 ip »
Ihime porukkaa ku tappaa ittensä opiskelulla!
Ei se semmonen kannata...  :shock: Kannattaa miettiä minkä asioiden takia sitä on valmis terveytensä vaarantamaan, ystävät hyvät...
Sellaista asiaa kuin "pakko" ei ole oikeasti olemassa...

Wombat

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #33 : 30.03.2005, 18:31:02 ip »
Paitsi verot ja kuoleminen.
EXCRETVS EX FORTVNA

Simo-Pekka Ilmari Nordman

loktoidi

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #34 : 30.03.2005, 18:57:30 ip »
Lainaus käyttäjältä: "Wombat"
Paitsi verot ja kuoleminen.

Ja se hemmetin kuoleminenki onneksi vain kerran.
"Ketulla on krapula,
niin myös j-karhulla,
kaikki ne voit tavata alkon jonossa.
Siili käyttää aineita,
niin myös apina,
heitä et voi tavata alkon jonosta"
-$auli Holappa-

Ukkoslapsi

• Hallitus
  • Larppaaja
    • Profiili
    • http://www.livejournal.com/users/elina_punakettu/
    • Sähköposti
No-life älinää.
« Vastaus #35 : 30.03.2005, 20:41:20 ip »
Nonononono...
Minun ystäväni tämä teiän harmaa laatikko ei todellakaan ole.. se hylkii miuta vietävästi.

Tulkaa tekemään minun lopputyö. Öggg...

VVVV :shock:  göh.

Tuskallisia nämä n. 16 tunnin koulupäivät. päässä humisee jotenki.

(Varmuuden Vuoksi Signeeraan Täten:
Elina Johanna Väänänen, Aurinko ja Kuu.
Elina Väänänen
...
Lammas on tietenkin laatikossa.

Ada-Ada

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - kissatanssija(at)hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.kase.fi/~ajatus
    • Sähköposti
No-life älinää.
« Vastaus #36 : 30.03.2005, 23:53:43 ip »
VOVO = sympaattinen, vahva luonne, määrätietoinen ja pitkäjännitteinen.

Jippii! =D

Ihan näin yleisesti joristaan vielä sen verran, notta opettajalle äkinän lisäksi ei ole tapahtunut mitään. Ei edes tullut näyttöjen tuloksia, mikä tässä alunperinkin äkinän aloitti.  :?
// Kristiina Luomala // Kalin D. // Kahvikuppi // Ada-Ada //

Hani

• Vieras
No-life älinää.
« Vastaus #37 : 03.04.2005, 17:55:00 ip »
Lainaus
Ja se hemmetin kuoleminenki onneksi vain kerran.

Ensihoitoryhmä tekee kaiken saadakseen ihmisen elvytettyä jälleen elävien kirjoihin. Ja sairaalassa raatoa pidetään osastolla pari tuntia vielä kuoleman jälkeen, ihan vaan kaiken varalta. Joskus on kuulemma käynyt niin että sitä vielä virkoaa vaikka olisi kuinka kuolleeksi julistettu. Kuolemankin voi siis kokea toistamiseen... paitsi en usko että siinä on sinänsä mitään ihmeellistä koettavaa, tai mitä merkitystä on kokemuksella, jos on kuollut (tai siis sitähän me emme voi tietää)? En usko että se kuoleminen on ees niin vittumainen kokemus. Lähinnä jos pitää kitua paljon sitä ennen - sitä oon nähny viime päivinä.
 Mutta kuka muuten on sanonut että veroja pitäis maksaa? Ihimeellisiä nuo viidakon sananlaskut. Ottaa ne kyllä suoraan opintotuestakin verot pois, että sille ei sinänsä voi mitään, että vähän pakko kait se sitte vissiin on.

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #38 : 05.04.2005, 16:47:11 ip »
Uagh..

olen tullut takaisin..

olen ollut viikon väijyssä.. kaksi päivää ylimääräistä. Alkoi pelottaa siinä vaiheessa kun ei enää vaan nukuttanut ollenkaan edes yövuoron jälkeen.

No.. kohta pääsen lomille, sitten käyn kääntymässä kassulla ja tulen uudelleen lomille. JOY!.. vielä kun netti toimisi kunnolla niin ois kotona kaikki kohdallaan..

Mut mut ei mulla sen kummempaa.. jatkakaa..
Mikko Heikura

kraah

• Administrator
  • Konkari
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #39 : 06.04.2005, 09:16:52 ap »
Eve, oin minä sinun tentin käydä tekemässä, mutta tuloksista ei ole takeita :D

huaah, onneksi vein työt kotiin ja maalaan nyt kotonakin a1-kokoista perin rintavaa freyja-jumalatarta. ja maalaaminen on hyvin, hyvin terapeuttista toimintaa. jonka on saattanut joku muukin täällä huomata. vielä kun saisi jostakin aikaa tehdä sen 2.5x2.5 metrin kokoisen lopputyön koulussakin :(
mutta no. kyllä se siitä.
Hanna Puolakka
Älkää säätäkö päätänne, vika on todellisuudessa.

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #40 : 06.04.2005, 10:16:12 ap »
Duuddaah..

Olen selvinnyt hengissä suomen valtion hammashoitolasta.

Poistivat ruumiistani älykkyyttä ja vanhuutta kuvaavan osan nimittäin yhden viisaudenhampaistani.

Mielenkiintoisinta operaatiossa oli se että se ei sattunut laisinkaan ja oli ohi hetkessä.

Viimeistään siinä vaiheessa kun suuhuni tungettiin etäisesti talttaa muistuttava instrumentti aloin pelätä pahinta. Kun kyseinen apparaatti tunkettiin hampaan juureen ja sen käyttämiseen alettiin käyttää taidon sijaan raakaa voimaa alkoi pikkuisen hirvittämään. Samaa mieltä oli hammas joka päästi epämiellyttäviä narskahtelevia ääniä. Juuri kun oletin operaation tuskallisimman vaiheen alkavan oli koko tauhu oli ohi.

Suuhuni tungettiin tuppo sidettä, käteen särkylääkettä ja taskuun lappunen kahdesta päivästä VUP:ia (Vapautus ulkopalveluksesta). Lisäksi tervetulotettiin uudelleen kahden viikon päästä toisen irrottamista varten..

Enää kaksi aamua ja lomille.. JOY!..
Mikko Heikura

eve

• Konkari
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #41 : 06.04.2005, 14:52:29 ip »
Lainaus käyttäjältä: "kraah"
Eve, oin minä sinun tentin käydä tekemässä, mutta tuloksista ei ole takeita :D

Joo, osasin kusta sen ihan itekin. Sekotin sitten impressionismin ja ekspressionismin, perkele. En paremmin sano.

Muuten ei ihmeempiä, huomenna ois laulamista yhden poppoon kanssa johon joko pääsen tai sitten en pääse vakituiseksi rääkyjäksi. Päätellen alkuviikon tapahtumista jälkimmäinen tuntuu todennäköisemmältä mutta ei voi tietää. Manaamatta paras.

Niin, ja periaatteessa mulla alkoi sitten kesäloma. Kaikki muut päivät paitsi keskiviikko on nyt sitte toukokuun loppuun saakka vapaita. Jos joku haluaa palkata mut johonkin hommaan josta sais ihan rahaakin niin ihan vapaasti saa ehdotella.

/eve
# Se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti. #

Ada-Ada

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - kissatanssija(at)hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.kase.fi/~ajatus
    • Sähköposti
No-life älinää.
« Vastaus #42 : 07.04.2005, 09:26:58 ap »
Ahii.

Onnittelut Mikille hampaan menetyksestä (öh..?) ja lohdutushali Evelle.

Itellä alkanu asiat hieman selkenemään täällä puolella Suomea. Tämä kaupunki ei olekaan niin paha kuin olen aina manannut. Onnistu saamaan sen työharjoittelupaikan ja kohta puoliin viemään paperit työkkäriin, enää työkkärin tädin allekirjoitus puuttuu. Maanantaista alkaen kannan Salen univormua seuraavat kaksi kuukautta.

Ennää tarvii ruotia tuon koulun asiat eli korjata näyttötehtäviä hieman, sitten saisi ihan paperitkin käteen ja osallistua yhteishakuun. Ennakkotehtäviä hitonmoinen pino.
// Kristiina Luomala // Kalin D. // Kahvikuppi // Ada-Ada //

Riffi

• Konkari
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #43 : 07.04.2005, 10:02:37 ap »
Nyt välähti.

Mun ei tartte saada vitosta opinnäytetyöstä.

Mun pitää saada se läpi. Siinä on se tavoite.
Riikka Kauppi
Nörtti, papupata.

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
No-life älinää.
« Vastaus #44 : 17.04.2005, 22:30:53 ip »
Aurgh.. Booring..

Ei kevättä pitäisi viettää yksin kotona.. snif.. tullee vaan paha mieli.

No armeijan harmaisiin huomenissa taas hetkeksi jähimään niin sitten pääseekin jo larpahtelemaan ihan pitemmän matkan päähän ihan Kokkolaan asti..

Toivottavasti on yhtä hyvä roadtrippi kuin viime keväänä, tosin vähemmän tuttuja on tulossa.. sääli.

Viimepäivien soitetuin biisi ollut "Stella Furstin - To be free" Mukavan menevä biisi näin kevääseen.  Mystistä miten moni kappale kuulostaa vielä paremmalta autossa kuunneltuna.

Keskiviikkona lähtee toinen hammas. Tuntuu oudolta jo kun on yksi vähemmän niin alkaa elämä mennä sekavaksi kun niitä menee lisää.

Eli ei mitään ihmeellistä tälläkää kertaa.. jatkakaa.
Mikko Heikura