Uraagh!
Pääsin ulos väijystä taasen.. näin muutaman tosi pimeän unen.. olen nähnyt unia taas aika paljon viime aikoina, vaihtelua taas unettomuudelle. Johtuneekohan keväästä.
Viiem yöstä jäi mieleen uni jossa olin jonkun kämpällä ja siellä oli eläinkirja, jonka monet eläimet olivat elossa, tosin ne eläimet näytti enemmän semmoisilta kuivatuilta ilettäviltä liskoilta ja muilta vastaavilta elukoilta. Kaksi niistä lähti sieltä kirjasta ulos, semmoinen pieni valkoinen listko ja iso musta, jota jostain syystä kutsuin "mastodontiksi" (jolla ei ole liskojen kanssa mitään tekemistä)..
Liskot rupesivat hyökkimään päälle ja torjuin niitä onnistuneesti puisella tuolilla ja löin ne ilmasta aina seiniin tai muualle pois.
Lopulta sitten pieni valkoinen lisko oli maassa tärisemässä ilman jalkoja, otin sen käteen ja murskasin sen kuoliaaksi.. kun pudotin sen kädestä niin se räjähti vihreäksi mössöksi..
Toisessa unessa olimme OIEI:n porukalla kuvaamassa jotain komediapätkiä jossain ihme paikassa. Muistan että unessa meillä oli tosi hyviä ideoita niiden suhteen, vaan ehdin unohtaa ne herätessä, arvetnkin niissä ei valveilla ollessa olisi ollut mitään järkeä. Lähdimme sitten jotain semmoiseen eksymiseen liittyvää juttua kuvaamaan. tarkoitus oli että joku liikemies eksyy ja joutuu venäjälle missä marssimme Mapen univormut päällä. lähdimme hakemaan uniformuja ja päädyimme Lintulan päiväkodin pihalle. Kiipesin aidalle ja näin että pihalla oli Halo pelin Coventtimörköjä. Hyppäsin kuitenkin pihalle ja hakkasin yhden nyrkein kuoliaaksi..
Alkaakohan mulla vihdoin kilahtaa lopullisesti päässä, en mie yleensä utrvaudu väkivaltaan edes unissani.
no.. takaisin tähän maailmaan.. Mie vakavasti pohdin lähteväni sinne Kokkolaan viikonloppuna vaikka yksin.. mikäli autossa on ylimääräistä bensaa. Pitää katsoa kuinka epätoivoiseksi alan.. Saatan lähteä jopa perjantai yönä ajamaan sinne josko inspiraatiota pukkaa.. tekee mieli repäistä vähän..
josko jotain kiinnostaa lähtiä matkaan niin tervetulloo..