OIEI:n toiminta > Pelijärjestämö

Pelinjärkkäys&kirjoitus apua kaivataan!

(1/1)

laalaa:
Oletko aina ollut yhtä innostunut sarjakuvista kuin minä? Oletko aina halunnut pitää larpin sarjakuviin pohjautuen? Oletko aina halunnut pitää sukkahousuja? Oletko aina valmis kuten oikean larppaajan kuuluu?

Jos vastasit edes yhteen kyllä, tai no kelle tässä valehellaan, jos edes luit ilmoituksen, olet juuri etsimäni henkilö!

Haluaisin siis pitää larpin pohjautuen rakkaimpaan harrastukseeni, eli sarjakuviin. Perusidea on jo valmiina pääni sisällä, nyt tarvitsen vain jonku, joka kaivaa sen sieltä ulos ja sylkee paperille.

Olen kaavaillut peliä pidettäväksi tämän vuoden puolella, ajankohdalla ei sinänsä ole väliä pelimaailman kannalta ainakaan. Ja kun pelin tekeminen on rankkaa puuhaa, kaipaisin siihen nyt kipeästi apua. Eli kaikki kirjoitus-, luku-, proppaus, kokkaus-, laulu-, soitto- ja muut taitoiset ilmoittautuun pelinkirjotus ja -teko avuksi!

Peli tullaan pelaamaan Rovaniemellä.

------
Ilmosi toivotaan saapuvan viimeistään 21.5.10

Ilmoittautuminen minulle osoitteeseen laura.halvari_at_gmail.com

Ilmolomake:

Nimi:
Ikä:

Ootko lukenu ja mitä sarjiksia?
Voitko mahdollisesti lukea muutamia sarjiksia, jos tarve vaatii?
Mitä haluaisit tehdä mahdollisesti?
Mitä kaikkea larppin järkkäysessä vaadittavaa osaat?
Onko sulla hyvät kontaktit kaikkiin?
Oletko luonnostaan pelinkirjoittaja?
Saako sulle huutaa tarpeen vaatiessa ilman, että pillahdat itkuun?

Vapaa unelma sarjispelistä:

Muuta?

----

Eli luvassa rankkaa vääntöä, unettomia öitä, stressiä ja onnistumisen elämyksiä (toivottavasti). Lisätietoja minulta ircissä (^lalaa), täällä, maililla tai puhelimella. THX!

-Laura

laalaa:
Epäilijöille tiedoksi, pelinkirjotusta yms ei haittaa, vaikket tietäis sarjiksista mitään :) Mukkaan vaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta