Kirjoittaja Aihe: Larppaajakin tarvii lomaa!  (Luettu 13301 kertaa)

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
Larppaajakin tarvii lomaa!
« : 03.06.2010, 16:54:31 ip »
Pienemmä mielessäni olen kehittänyt suuruudenhullun ehdotuksen pienestä luxuslomaviikonlopusta larppaajille. Tilanne on kuitenkin tällä hetkellä JOS-vaiheessa mutta voisin saada käyttöön seuraavanlaisen "pikku mökin":

Lomakeidas Kultaniemi on "viiden tähden " mökki luonnonkauniilla paikalla Kemijärvellä. Lapsiystävällinen hiekkaranta. 18 vuodepaikkaa. Mökki kaikilla mukavuuksilla mm. astianpesukone, pyykinpesukone, grillikatos, heti valmis sauna sekä poreallas 6 hengelle. Vuodevaatteet sisältyvät vuokraan.
 http://www.supertravelnet.com/ad/lomakeidaskultaniemi.isokyla/suomeksi

Tosiaan poreallasta, pihagrilliä, omaa hiekkarantaa, alle 10km päässä lähimmästä kaupasta, isoja sänkyjä, sauna, iso oma piha, rajattu privaatti alue jne jne. Mökki sana ei anna arvoa vaan lähinnä toi on kartano. Homma vaan että se on Kemijärvellä. Ja seuraavaksi ostoskanavalta lainattu lausahdus: Ja mitä tämä kaikki maksaa lisäten per henkilö. Arvio n. 10-20e. Omat kyydit ja ruuat tietenki mut porukalla on hyvä liikahtaa. Kyselen nyt siis että onko kiinnostusta jos alan Kemijärven päädyn sihteerini (äitini) kanssa asiaa hoitaan eteenpäin? tod. näk. se olisi joku vkl heinäkuussa (ei tietenkään Ropeconin aikaan :P) ja infoan lisää asiasta.
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

Tombo

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - tomi_niskanen@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2010, 17:07:01 ip »
Kemijärvi! Tuo kiljun ja kotipolttosen kotikaupunki! Meikä vois joinia, jos töiltäni kerkiän ja muita kiinnostuneita on. :P
Tomi Niskanen
-Because I can-

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.2010, 17:10:14 ip »
alustavasti ois tarjolla 30.7-1.8.2010 viikonloppu ja hinta ois 20e per nassu jos lähtee se 18henk. tietenki vois siel sohvalla tai lattialla nukkua mut siihen pitää ottaa omat kamppeet. Hätätavaraa saa meidän kotoan siitä 2km päästä :D
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

mäyrä

• Hallitus
  • Konkari
  • "Your whole personality is in your nose."
    • Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2010, 17:14:30 ip »
Meikä on messissä joukon jatkona!
"You'll see, after I'm dead I'll come back and pinch your feet."

Viivi Junno,
OIEI ry:n pelivastaava,
barbaariprinsessa, vertaisnatsi.

Pelinjohtajien auttava puhelin ja byrokratiajonkkaaja myös kaudella 2015.
(pelivastaava [ät] oiei [.] fi)

Haltiamieli

• Hallitus
  • Larppaaja
    • MSN Messenger  - nenya_87@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.06.2010, 18:43:18 ip »
Tykkään ajatuksesta, mutta tuolle viikonlopulle ajoittuu myös ainakin Qstock, joten se voi karsia osallistujia:/ Minulle passaisi parhaiten conia edeltävä vkonloppu, muutoin olen vapaa lähinnä viikolla...
Jenni Ronkainen

Lapsi on terve jos se leikkii, sairas jos se ei lopeta ja jos se jatkaa sitä aikuisena, se on larppaaja.

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : 03.06.2010, 18:53:14 ip »
ai niin Qstock.. noh sit toi homma ei taija onnistua..
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.2010, 18:56:12 ip »
tarkistan onko tos Qstockista seuraava vkl vapaa. enne noita aikoja ei ole vapaa joten elokuulle menee toi homma
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

kraah

• Administrator
  • Konkari
    • Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2010, 19:51:52 ip »
Jos se quustokkia seuraava viikonloppu on vappaa, NII MEIKÄ ON MESSISÄ. POREALLAS!

Rakkaudella,
Tosissaan loman tarpeesa oleva larppaaja.
Hanna Puolakka
Älkää säätäkö päätänne, vika on todellisuudessa.

Ukkoslapsi

• Hallitus
  • Larppaaja
    • Profiili
    • http://www.livejournal.com/users/elina_punakettu/
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 03.06.2010, 19:55:16 ip »
Mieki tuuuuun!!! <3
Elina Väänänen
...
Lammas on tietenkin laatikossa.

Ryuugan

• Konkari
    • MSN Messenger  - jonne_karila@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.2010, 10:16:18 ap »
Tuo viikonloppu on ensimmäinen joka mulle sopii, kun muuten olen koko heinäkuun töissä. Olis eka vapaa vkl, ja kiinnostaa! Parempi vaihtoehto vain olisi se seuraava viikonloppu, kun ei tulis kevyttä "Savonlinna-Rovaniemi-Kemijärvi" rundia 12h sisään, ja ehtisin jo muutenkin perjantaina paikalle. Eli oma ehdotukseni on tuo 6.-8.8, silloin kun ei ole larppejakaan päälle menossa.

Ps. Henriikallakin kiinnostaa moinen + Mulla on auto käytössä Rovaniemi-Kemijärvi välillä
-Jonne Karila-

"We'll give you complete creative control"

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #10 : 04.06.2010, 12:03:43 ip »
Kiinnostaa jos on sopiva viikonloppu! Oon tuollon kuun vaihteessa Norjassa festaroimassa, mutta sitä seuraava passar bra. :)
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #11 : 04.06.2010, 15:03:48 ip »
se 6-8.8 vkl on nyt alustavasti varattu. teen asiasta facebook eventin jonka kautta alan kerään yksityiskohtaisemmin ilmottautumisia. kutsuja laitan OIEI ja ROLLIn yhteisöjen jäsenille.
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

Milien

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : 04.06.2010, 15:04:20 ip »
siis varattu meille käyttöön sillo 6-8.8 :D
Minna Imporanta
"Hullu lapin akka"

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - werewolfskid@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #13 : 04.06.2010, 17:36:09 ip »
Ihih! <3

Kuulostais just niin hyvältä, mutta vain jos etelästä lähtee auto, johon mahtuisi tällainen olento vielä matkaan. Koitan olla viemättä paljon tilaa, olen tarvittaessa myös hiljaa ja osaan nöyrtyä käyttäytymään kunnolla. XD

Tukikohtani on tällähetkellä Tampere, mut tuohon aikaan mulla ei pitäisi olla mitään ja pakko sanoa, että larppaajia ja niitä piirejä on vuoden tauon jälkeen ihan älytön ikävä. Että jos ja vain jos, niin voisinpa ilmoittautua.

Mikäli siis kyyti löytyy, eikä ole mikään järjettömän kallis bensoiltaan ja osallistumismaksu ei juuri suurene. :3
~ Anniina Yliniemelä ~ Vanilla-chan ~ Vanitsu ~ Nanniina ~

Olen palikka.

Haltiamieli

• Hallitus
  • Larppaaja
    • MSN Messenger  - nenya_87@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #14 : 04.06.2010, 18:40:44 ip »
Ja minähän istun tentissä yliopistolla  la 7.8. Eli jos kyseinen viikonloppu on reissun osalta lukkoonlyöty, niin mie jään rannalle ruikuttamaan:( Ellen sitten järjestä kyytiä itselleni vasta lauantaina iltapäivästä Kemijärvelle, mikä tosin on aika epätodennäköinen vaihtoehto...
Jenni Ronkainen

Lapsi on terve jos se leikkii, sairas jos se ei lopeta ja jos se jatkaa sitä aikuisena, se on larppaaja.