Odotin aikani ja pahin tapahtui. Hulluna pitivät ja naureskelivat, mutta nyt olisin vahingoniloinen jos ei sydäntä riipisi niin paljon. Oulu palaa ja täällä minä istun vanhan kartanon portailla ja tuijotan metsänlaitaa odottaen ja peläten. En minä mörköjä pelkää enkä ihmisiäkään, mutta tuuli saattaa kääntyä. Saattaahan tuo tosin kääntyä vaikken minä vahtia pitäisikään, mutta ihan varmuuden vuoksi tässä kuitenkin istun vaikka joku joutilaampikin tähän kyllä välttäisi. Ruoka pitäisi laittaa ja paikat muutenkin valmiiksi. Ei kai se auta kuin nousta ja kävellä. Vielä on miehen työ tehtävänä ennen iltaa.
----------------
Länsituuli
10.7.2010
Sanginjoen leirikeskus
Pelimaksu: Pieni
Pienimuotoinen fiilistelypeli Sanginjoen kesässä. Joku saattaisi tätä minipeliksikin kutsua, mutta enpä ole itse määritelmään tutustunut joten ihan vaan pelinä pidän. Peli on siis 2010-vuoteen ja Oulun lähimaastoon sijoittuva tunnelmointi, johon pelaajilta ei vaadita erityistä proppautumista ja johon on odotettavissa hyvin kevyet hahmot. Genreksi määrittelisin postapokalyptisen draaman. Hahmoja pelissä on sen verran kuin pelaajia tulee. Alle kuudelle en kuitenkaan peliä välttämättä ala pitämään joten silloin paistetaan vaan makkaraa ja voidaan fiilistellä maailmanloppua saunassa tai kellarissa. Peliin varsinaista ilmoittautumisaikaa on ensi torstaihin eli 1.7. asti, mutta jos tämän jälkeenkin nappaisi tulla niin senkus tulet. Kerro kuiten etukäteen niin saat jonkunlaisen hahmon ja ehkä ruokaakin. Lyhyt ilmoittautumisaika johtuu siitä että peli on alle kahden viikon päästä ja pitää vissiin ehtiä jotain kirjoittaakin.
Peli pelataan lauantaina ja sen kesto on pari-kolme tuntia. Pelin jälkeen (ja varmaan myös perjantaina) nautitaan saunasta ja makkaranpaistosta. Pelipaikalle voi vapaasti saapua jo perjantaina jolloin hengaillaan ja katsotaan kaukaa tullutta pelinjohtajaa. Paikalta voi poistua pelin jälkeen osansa siivottuaan tai sitten tuttuun tapaan sunnuntain puolella. Koska pelissä on ruokailu on olemassa pelimaksu joka määräytyy hiukkasen myöhemmin, eli sitten kun tiedän mitä syödään. Kovin kallista hintaa tästä huvista ei joudu kuitenkaan maksamaan. Pelissä käytetään no-rulesia.
Ilmoittautumislomake joka lähetetään osoitteeseen kukka.hautamaki@gmail.com
Nimi:
Ikä:
Puhelin:
Pelikokemus:
Hahmotoiveet:
Mitä et halua pelata:
Sairaudet, erikoisruokavaliot:
Muuta?
Pelinjohtajanne: Kukka-Maaria Hautamäki
kukka.hautamaki@gmail.com
0405746573