Kirjoittaja Aihe: Länsituuli 10.7.2010 Sanginjoella HUOM. OHJELMAMUUTOS!  (Luettu 4614 kertaa)

SpacedOut

• Administrator
  • Larppaaja
    • Profiili
Odotin aikani ja pahin tapahtui. Hulluna pitivät ja naureskelivat, mutta nyt olisin vahingoniloinen jos ei sydäntä riipisi niin paljon. Oulu palaa ja täällä minä istun vanhan kartanon portailla ja tuijotan metsänlaitaa odottaen ja peläten. En minä mörköjä pelkää enkä ihmisiäkään, mutta tuuli saattaa kääntyä. Saattaahan tuo tosin kääntyä vaikken minä vahtia pitäisikään, mutta ihan varmuuden vuoksi tässä kuitenkin istun vaikka joku joutilaampikin tähän kyllä välttäisi. Ruoka pitäisi laittaa ja paikat muutenkin valmiiksi. Ei kai se auta kuin nousta ja kävellä. Vielä on miehen työ tehtävänä ennen iltaa.

----------------

Länsituuli
10.7.2010
Sanginjoen leirikeskus
Pelimaksu: Pieni

Pienimuotoinen fiilistelypeli Sanginjoen kesässä. Joku saattaisi tätä minipeliksikin kutsua, mutta enpä ole itse määritelmään tutustunut joten ihan vaan pelinä pidän. Peli on siis 2010-vuoteen ja Oulun lähimaastoon sijoittuva tunnelmointi, johon pelaajilta ei vaadita erityistä proppautumista ja johon on odotettavissa hyvin kevyet hahmot. Genreksi määrittelisin postapokalyptisen draaman. Hahmoja pelissä on sen verran kuin pelaajia tulee. Alle kuudelle en kuitenkaan peliä välttämättä ala pitämään joten silloin paistetaan vaan makkaraa ja voidaan fiilistellä maailmanloppua saunassa tai kellarissa. Peliin varsinaista ilmoittautumisaikaa on ensi torstaihin eli 1.7. asti, mutta jos tämän jälkeenkin nappaisi tulla niin senkus tulet. Kerro kuiten etukäteen niin saat jonkunlaisen hahmon ja ehkä ruokaakin. Lyhyt ilmoittautumisaika johtuu siitä että peli on alle kahden viikon päästä ja pitää vissiin ehtiä jotain kirjoittaakin.

Peli pelataan lauantaina ja sen kesto on pari-kolme tuntia. Pelin jälkeen (ja varmaan myös perjantaina) nautitaan saunasta ja makkaranpaistosta. Pelipaikalle voi vapaasti saapua jo perjantaina jolloin hengaillaan ja katsotaan kaukaa tullutta pelinjohtajaa. Paikalta voi poistua pelin jälkeen osansa siivottuaan tai sitten tuttuun tapaan sunnuntain puolella. Koska pelissä on ruokailu on olemassa pelimaksu joka määräytyy hiukkasen myöhemmin, eli sitten kun tiedän mitä syödään. Kovin kallista hintaa tästä huvista ei joudu kuitenkaan maksamaan. Pelissä käytetään no-rulesia.

Ilmoittautumislomake joka lähetetään osoitteeseen kukka.hautamaki@gmail.com

Nimi:
Ikä:
Puhelin:
Pelikokemus:
Hahmotoiveet:
Mitä et halua pelata:
Sairaudet, erikoisruokavaliot:
Muuta?

Pelinjohtajanne: Kukka-Maaria Hautamäki
kukka.hautamaki@gmail.com
0405746573
-Kukkis "Ku-chan" Hautamäki

Spielwut

• Konkari
    • Profiili
Länsituuli 10.7.2010 Sanginjoella HUOM. OHJELMAMUUTOS!
« Vastaus #1 : 28.06.2010, 22:31:44 ip »
Sinne siis. Kesäinen Sanginjoki kutsuu!
"If god gives you lemons, find a new god!"

Tero Säkkinen
0407498023

Danju

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #2 : 01.07.2010, 21:55:59 ip »
Onko luvassa siisteintä menoa ikinä Sjoella ja salaiset ravepartyt salapaikassa ilta kymmenen jälkeen?
Karoliina Kemppainen

OIEI:n
Webmaster 2011-2013
Puheenjohtaja 2010
Sihteeri 2008-2009

SpacedOut

• Administrator
  • Larppaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.07.2010, 00:50:17 ap »
Kyllä.

Danju

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2010, 17:00:17 ip »
Tätä tapahtumaan vois vaikka mainostaa listallakin. jne.
Karoliina Kemppainen

Webmaster 2011-2013
Puheenjohtaja 2010
Sihteeri 2008-2009

SpacedOut

• Administrator
  • Larppaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 05.07.2010, 18:03:36 ip »
Meni näköjään mainoskin Jenni toimesta. Tosin minun täytyy nyt ilmoittaa että koska sain liian vähän ilmoja en nyt sitten pidä tätä peliä tässä... Pidän sen joskus toiste kun mahdollisesti saan jopa *gasp* kymmenen ilmoa! Nyt sain vain viisi, mikä on vähän liian vähän. Pelin tilalla pidetään...

Call of Cthulhu sääntöjärjestelmään nojaava klassikkoseikkailu Grace Under Pressure jonka on kirjoittanut itse John Tynes, mies jonka nimi ei varmaankaan sano mitään muille kuin minulle mutta joka on tehnyt hyvää stuffia. Peli on ns. pöytäropea, mutta siinä on tarpeeksi elävöitystä ja höystettä jotta siitä voi nauttia vähän mielikuvituksettomampikin olmi. Peli pelataan lauantaina säädylliseen aikaan ja se kestää 4-8 tuntia. Suurin osa pelautuksista on ilmeisesti ollut noin kuusituntisia. Peliin pääsee mukaan ilmoittautumalla minulle sähköpostilla yllä mainittuun osoitteeseen tai tulemalla paikan päälle ja ilmoittautumalla siellä. Peliin otetaan maksimissaan kahdeksan pelaajaa. Peliin osallistuminen ei vaadi kokemusta sääntöjärjestelmästä, pöytäroolipeleistä yleensäkään tai minkäänlaisia proppeja tai välineitä (joskin oma lyijykynä ja pyyhekumi lasketaan eduksi).

Kysymyksiä saa esittää.

Ai niin, makkaranpaistoa ja hengailua on edelleen myös luvassa, ja jos haluaa keskittyä näihin asioihin mieluummin kuin peliin on se mahdollista koska peli pelataan kokonaisuudessaan sukellusveneessä. Tässä on tosin se miinus puoli että jos ei osallistu peliin niin minua ei näe ainakaan neljään tuntiin lauantain aikana. :(

Kaaleppi

• Larppaaja
  • **
    • MSN Messenger  - kallez92@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #6 : 08.07.2010, 08:57:33 ap »
Saavun paikalle.
Lohikäärmeet ovat palanneet! Kaikille niille jotka valvovat yönsä ja syövät aamulla kylmää kaurapuuroa ja sitten ihmettelevät miksi ryhtyivät larppaamaan.

K.a.l.l.e K.i.v.e.l.ä

Danju

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #7 : 09.07.2010, 14:40:29 ip »
Onkohan paikalle tulossa kettään ketä kiinnostaisi harjoitella kanssani tansseja tulevaa 'conia varten ja miksei muutenkin?

Tanssiharjoituksia vois järjestää muutenkin tässä ennen 'conia esim. s-treffeillä ja myös viikolla vaikka Ainolassa, jos innostuneita tanssaajia löytyy.
Huuelkaa vaikka mulle yksärillä tai jotenkin, jos tanssi kiinnostaa.
Karoliina Kemppainen

Webmaster 2011-2013
Puheenjohtaja 2010
Sihteeri 2008-2009