Kiitoksia pelinjohdolle, avustajille, pelaajatovereille ja muille osallisille mainiosta pelistä.
Olenko ainoa, jonka mielestä aika pienet huonosti menneet seikat nostetaan isoon osaan? Ehkäpä on niin, että kerrankin kun on peli, jossa itse peli on mainio ja toimii niin sitten jaksetaan pureutua niihin pikkuseikkoihin, jotka huonommissa peleissä ohitetaan olankohautuksella.
Peli alkoi myöhässä käsittääkseni jotain kaksi tuntia suunnitellusta. Mielestäni myöhästyminen on aika vähäistä ja onpa noita pelejä aloitettu paljon myöhemminkin.
Pelaajia tuli pelipaikalle myöhässä. Eipä ole ensimmäinen kerta sekään. Mielestäni tosin on hieman kummallista syyttää pelinjohtoa omasta myöhästymisestään. Osalta pelaajista puuttui kokonaan muun muassa hulluusmallinnin, joka on mielestäni samantyyppinen "moka" kuin myöhästyminen, mutta sekin asia korjaantui kun värkättiin. (Eikä siitä valiteta täällä)
Hahmot tulivat viikkoa ennen peliä. Vähän vajaa, mutta tästäkin ilmoitettiin mielestäni ajoissa niin, että he, jotka kokivat pakottavaa tarvetta saada lisäinfoa hahmoistaan varmaan pystyivät sitä pelinjohdolta kysymään. Lyhyt kuvaukset kuitenkin saapuivat ajoissa ja sisälsivät paljon oleellista informaatiota koskien hahmoja ja niiden proppausta. Omasta mielestäni kommunikaatio pelaajiin oli riittävää, enkä olisi enempää kaivannutkaan.
Kuten varmaan pelinjohto on itsekin huomannut, niin larppeja tehdessä on hyvä ottaa mukaan taiteellisten sielujen kohtaamiseen vielä ainakin yksi käytännön ihminen, joka lyö kylmät faktat pöytään tarvittaessa ja toppuuttelee, jos jokin tuntuu vain turhalta ja aikaa vievältä.
Minulla oli pelissä mukavaa, vaikka henkilökohtaisesti hieman harmittikin lamaannuttava päänsärky, joka iski pelin puolivälin jälkeen. Vaikka oma hulluusmallinnin ei minulla toiminut (tiedosto oli korruptoitunut, tarkistin kotona) niin pelissä tavoitun silti mainion tunnelman hahmoni kautta. Hahmo oli kyllä parhautta ja hyvin rakennettu.
Ai niin. Pahoitteluni, jos perjantainen saapuminen pelipaikalle aiheutti mielipahaa, katkeruutta tai eripuraa. Eipä sitä erikseen missään infomaileissa kielletty niin päätettiin tulla paikalle saunomaan ja kattelee josko pelinjohto tarttis apua.