OIEI:n toiminta > Tulevat OIEI:n tapahtumat

Pelien mainostaminen pähkinänkuoressa

(1/1)

Tarantella:
Peli tulossa, mutta ilmoittautuneita ei ole. Mitä teen?

1. Laita mainos Oiein foorumille. Foorumilla saa mainostaa sekä Oiein että muiden tahojen järjestämiä larppeja ja tapahtumia, jotka saattavat kiinnostaa larppaajia. Jos etsit avustajia pelin järjestämiseen niin käytä osiota Pelijärjestämö.

Tämä osio on tarkoitettu OIEI:n tapahtumista ilmoittamiseen. Jos haluat mainostaa jonkun muun tahon järjestämää tapahtumaa, käytä osiota Muiden tahojen tapahtumia.

Mainoksessa tulee mielellään ilmetä seuraavat asiat:

-pelin nimi
-pelin ajankohta ja paikka
-lyhyt kuvaus genrestä, teemasta, taustasta
-osallistumismaksu
-mahdollisesti sääntöjärjestelmä (NoRules yleensä), konfliktinmallinnus, pelin ikäraja, osallistujamäärä
-voit lisätä vapaata kuvausta jonkin verran
-pelin kotisivujen osoite, jos on
-pelin Facebook-sivu, jos on
-yhteyshenkilö (etunimi ja sukunimi) sekä tämän puhelinnumero ja e-mail-osoite (pelin oma osoite käy myös). Mikäli haluat pelillesi @oiei.fi -loppuisen sähköpostiosoitteen, laita sähköpostia minulle tai webmasterille osoitteeseen webmaster at oiei.fi

Jos jokin asia ei ole tiedossa, jätä se pois. Tämä on vain muistilista.

Lisäohjeita ilmoittautumislomakkeen laatimisesta ja pelaajarekisterin ylläpitämisestä löydät lisäohjeita täältä.

Voit myös liittää oman mainoksesi Oiein kalenteriin. Lisäämällä pelinne foorumin :iin päätyy mainoksenne myös Oiein etusivulle, kun ajankohta lähestyy.

Jokaisen valmiin aiheen lopusta löytyy . Tämä työkalu liittää mainoksenne kalenteritapahtumaksi. Helppoa!

2. Laita mainos Oiein sähköpostilistalle. Larp-lista on tarkoitettu koko Pohjois-Suomen peleistä tiedottamiseen. Kaikki ihmiset eivät jaksa/muista käydä etsimässä mielenkiintoisia pelejä kaikilta foorumeilta. Ei tarvitse olla Oiein jäsen voidakseen liittyä tai postittaa listalle.

Postittaaksesi viestin listalle, lähetä viesti osoitteeseen --> larp(at)oiei.fi  Täältä voit itse liittyä listan tilaajaksi.

3. Laita mainos larp.fi:n larp-kalenteriin. Voit päivittää mainoksesi kalenteriin itse, mutta spämmin vuoksi se ei ilmaannu sinne samantien vaan vaatii jonkun adminin hyväksynnän.

4. Tee oma Facebook-sivu pelillesi, ja laita linkki Oiein Facebook-ryhmään.

5. Käytä muita foorumeita ja Facebook-ryhmiä avuksesi. Esimerkiksi Suomi Larp -Facebook-ryhmässä mainostetaan paljon eri puolilla Suomea olevia larppeja.

6. Kerro kaverille ja vie mainos S-treffeille. Puskaradio on todella tehokas markkinoinnin väline ja toimii todella hyvin. Lisäksi voit tulostaa paperisia mainoksia ja viedä niitä S-treffeille tai jakaa esimerkiksi koulujen ilmoitustauluille uusien larppaajien toivossa.

Tarantella:
Pähkinänkuori on vissiin liian iso. Tiivistän:

- Lisää tapahtumasi Oiein foorumin kalenteriin. Ohjeet yllä. Näin peli näkyy Oiei.fi:n etusivulla.

- Minulla on adminoikeudet Larp.fi:n kalenteriin. Jos lähetät minulle postia mainitsemaani osoitteeseen, saat todennäköisesti mainoksesi kalenteriin 12 tunnin kuluessa (mikäli tekniikka toimii). Näkyvyys (sekä pelin, -johtajan että paikallisaktiivisuuden) nousee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta