Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

• Kings Hill 1873: 25.10.2014 - 26.10.2014

Kirjoittaja Aihe: Kings Hill 1873, 25.10.2014 Muhoksella  (Luettu 972 kertaa)

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
Kings Hill 1873, 25.10.2014 Muhoksella
« : 27.08.2014, 11:35:30 ap »
KingsHill: 1873.

Syksy oli tullut aikaisin Devilslakeen tänä vuonna. Vaikka sinne oli vain kuukausi sitten perustettu postitoimisto ja saaressa sijaitseva hotelli, oli se silti varsinkin talvisaikaan vilkas kauppareitti Kanadasta Yhdysvaltoihin. Fred Tadler katseli hotellinsa ikkunasta illan pimentämää pihamaata, jossa olisi muutaman viikon kuluttua vilkasta. Nyt pihamaalla oli todella seesteistä ja rauhallista. Piipun pesän himmeä hehku heitti pimeässä punaisen loisteensa hänen kasvoilleen. Mutta mitä ihmettä ? Hotelin pääovi kolahti. Kuinka hän ei ollut huomannut kulkijaa pihamaalla, vai oliko joku paikallinen könynnyt paikalle Valkoisen peuran mökin suunnalta. Fred nousi ja suunnisti pääovelle, mutta ruokailuhuoneen ovella seisoikin jo asiakas. Tämä siististi puettu herrasmies vilkuili ympärilleen. Hänen rintapielessään kiilteli Marhallin metallinen tunnus. ”Kuinka te ehditte tähän näin nopeasti ja ääneti arvon herra?”: Fred änkytti.
”Rikolliset on parempi yllättää, ja väijyn nyt varsin ovelia paskiaisia. Minun on parempi olla hiljainen ja nopea, jotteivat ne koiranaamat pumppaa minua täyteen lyijyä, sillä tyttäreni tulisi varsin surulliseksi jos hänen isänsä menehtyisi virantoimituksessa.”: vieras sanoi rauhallisesti, kävellen samalla ympäri huonetta ja kuunnellen tarkkaan ympäristöään.
”Olkaa toki huoleti, viimeisin asiakkaani täällä oli eilen illalla neiti Hailey Brooks, joka avustelee Jane Whitedeeriä hänen mökillään.”: Fred lausui rauhoittavasti. ”Otatteko oluen.. Herra..?”
”Griffin, Frank Griffin.”: sanoi vieras ja rauhoitui silmin nähden.

”Olen näemmä edellä niitä paskiaisia. Niiden on turhaa yrittää kanadaan tätä kautta nyt kun minä olen täällä.”: Griffin totesi hymillen.

Kings Hill 1873 on larp tapahtuma noin 15:ta hengelle. Se hakee inspiraatiota Clive Barkerin kauhukirjallisuudesta. Pelissä käsitellään ahdistavia aihepiirejä joten se on K-18 peli.

Ilmoittautumiset osoitteeseen: kholger(at)luukku.com

PJ:nä Kari Holger

Ilmolomake:

Nimi:

Syntymävuosi:

Millaista hahmoa et missään tapauksessa halua pelata ?:

Millaista hahmoa haluaisit pelata ? (Ei tietty välttämättä toteudu mutta ideoista kannattaa heittää.):

Allergiat,sairaudet fyysiset ja henkiset rajoitteet ?:

Onko Clive Barkerin kirjallisus, elokuvat ja taide tuttua entuudestaan ?:

Onko Oiein No-Rules larp säännöstö tuttu ?

Muuta minkä haluat ottaa esille ennen peliä:

Tapahtuma päiheetön. Ja noudattaa fysiikan ja suomen lakia. Sääntöinä Oiein No-Rulesit, jos säännöt eivät ole tutut eikä niitä satu löytymään niin kertaamme säännöt pikaisesti.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2014, 02:40:39 ap kirjoittanut GiiGi »
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015