Hyvät pelinjärjestäjät!
Kun olette suunnittelemassa peliä, ilmoittakaapa siitä minulle.
- pelivastaava raportoi ja pitää hallituksen tietoisena siitä mitä larppeja on tulossa: hallitus voi keskittyä byrokratiaan ja käsiteltäviin päätöksiä vaativiin asioihin
- pelit eivät mene päällekkäin kun on tiedossa riittävän ajoissa mitä on suunnitteilla (vaikka kyseessä olisi kutsupeli, ilmoita, koska näin muut voivat tietää että X määrä pelaajia ei pääse toiseen peliin ko. päivänä)
- pelistä ei tarvitse tietää tarkkaa päivämäärää, mutta jo esim. "tulossa lokakuussa 2006" auttaa pelaajia orientoitumaan ajatukseen pelistä ja varaamaan aikaa peliä varten kalenterista
- OIEI:n nimellä ei saa kuka tahansa varata tiloja - on oltava tiedossa mitä tiloja ja kenelle on milloinkin varattu (OIEI ry kärsii seuraamukset jos tulee sanktioita peruuttamattomista ja käyttämättä jääneistä vuoroista jne.)
- jos haluat vuoron kaupungin leirikeskukseen, ilmoita! (Kesän 2006 vuorot haetaan yhdessä köntissä, haku tehdään maaliskuun aikana)
- saat halutessasi peliä varten tunnus@oiei.fi-sähköpostiosoitteen ja pelin kotisivuille tilaa
http://oiei.fi/tunnus- pelin mainostus: lähetät yhden mainoksen minulle, jolloin homma etenee --> OIEI:n lista, foorumi, nettisivut, larp.fi, mahdolliset jäsentiedotteet
- kun hyväksytät pelin budjetin ajoissa ennen peliä, voit ilmoittaa pelimaksun ajoissa pelaajille, saat käyttöösi budjetin verran rahaa eikä sinun tarvitse käyttää omia rahojasi pelin järjestämiseen. "Ajoissa" tarkoittaa käytännössä samaa kuin autoillessa vilkun käytössä - niin aikasin että hävettää.
- kun peli on ohi, täytät tapahtumaraportin ja palautat sen minulle. Kysy jos et tiedä miten se täytetään.
- pelimaksut kerätään ensisijaisesti aina pelipaikalla. Pelimaksuja ei käytetä pelin ostoksiin, vaan ne palautetaan kokonaisuudessaan rahastonhoitajalle pelin jälkeen - olet saanut käyttöösi budjetin verran rahaa ennen peliä
JOS ET TIEDÄ JOTAIN, KYSY, HYVÄ IHIMINEN!
Ei muuta tällä kertaa. Ottakaa yhteyttä.