Minäkin kirjoitan nyt tervehdykseni teille kaikille julki, vaikka henk.kohtaisia maileja lähettelinkin jo.
Kiitos kehno! lopetit pelin juuri sopivaan aikaan, mutta liian ajoissa siltikkin, eli siis oli jo aika päästä saunaan mutta ois ollu niiiiiiiin paljon tekemistä vielä... huoh. Ja kiitos vielä siitä, että joskus otit minut pelinjohtoon, johon suostuin ihan extempore (en tiennyt vielä silloin mitä helvettiä se on

)
Kiitos kanssapelaajat, erityisesti oikeisto, harri ja bumledoor. Harri, Smurffiina kostaa sinun puolestasi Raimolle.
Kiitos Anniina ja Tomi, että olitte lauantaina aamulla keittiössä kanssani, kiitos Virva, Jamo ja Anniina, että olitte lauantaina illalla tarjoilemassa ruuan.
En jaksa vikistä, että peli loppui huonosti (vaikka niin se kyllä teki, ihan vain sen takia, että kaikilla jäi hommat kesken)
Ja olen pahoillani jos minä olin kolistelemassa aamulla (harrastin sitä kylläkin vain PJ-huoneessa)
Oli ihana nähdä teitä kaikkia ja oli ihanaa kun oli uusia ihmisiä. Tämä oli paras viikonloppu aikoihin. Nyt voin hyvillä mielin vetäytyä kahden kuukauden hiljaiseloon auringon lämpöön etelään.
Odotan jo innolla seuraavaa näkemistä teidän kaikkien kanssa.
Larpataan kun tavataan.
laura aka pj aka Smurffiina Potter aka se henkilö joka teki kasviskeiton