Kirjoittaja Aihe: Minipeliviikonloppu, 16. - 18.6.2006 Oulu (OIEI ry)  (Luettu 16598 kertaa)

Hani

• Vieras
Minipeliviikonloppu, 16. - 18.6.2006 Oulu (OIEI ry)
« : 16.04.2006, 13:20:38 ip »
Minipeliviikonloppu 17.6.2006
Snellman-talo, Oulu

järj. Mikko Heikura, Riikka Kauppi / OIEI ry

Pikkupelejä, saunontaa ja muuta härväystä.

Lisätietoja tulossa.

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #1 : 18.05.2006, 16:24:06 ip »
Raha ja Rakkaus siirtyy joten tilalla Minipeliviikonloppu. Lisää infoa seuraa.
Mikko Heikura

Riffi

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #2 : 11.06.2006, 14:49:09 ip »
Minipeliviikonlopun tarkempaa ohjelmistoa ei ole tiedossa. Mitään erityistä ohjelmistoa ei ole järjestetty vaan paikalla tapahtuu sitä, mitä paikalle tulevat ihmiset järjestää.

Paikalle ei olla tuomassa miekkoja.

Lisäksi:
Paikalle tulee tuoda omat ruuat, paikan päälle ei ole järjestetty minkäänlaista ateriointia. Sauna saattaa olla käytössä, ei ole varmuutta.  Lauantaina käymme mahdollisesti myös hohtokeilaamassa ja tänä aikana emme voi jättää paikanpäälle alaikäisiä keskenään koska vastuu paikasta on meillä. Eli suosittelemme miettimän myös tätä asiaa, paikalle ei välttämättä ole jäämässä täysi-ikäisiä.

Jos hohtokeilaus kiinnostaa, se maksaa 5 e / sarja. Suosittelen miettimään myös millä liikut hohtokeilaamana jos se on suunnitelmissasi.

Nämä varoituksen sanat ennen kuin odotatte ihmeitä.

Jos olet tulossa, ole ystävällinen ja ilmoita tähän keskusteluun aikomuksistasi.
Riikka Kauppi
Nörtti, papupata.

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.06.2006, 20:02:02 ip »
Eli MPVKL lähestyy. Rovaniemeläiset ovat pitämässä jotain pikkupeliä ja lauantain hohtokeilailu tapahtuu josko on lähtijöitä. Saunasta ei ole täyttä  varmuutta mutta ottakaa pyyhkeet varalta.

Snellmannin nuorisotalo sijaitsee Mäntylässä osoitteessa Joulumerkintie 2 (iso keltainen rakennus)

Paikalla on jääkaappi ja kauppa löytyy ryömintämatkan päästä. Sohvia riittää nukkumisalustoiksi. OIEI tarjoaa kahvin ja teen (muttei maitoa)

Paikalle saa valua perjantaina 18.00 jälkeen. Tervetuloa.
Mikko Heikura

Waltro

• Konkari
  • Henkisten traumojen tuottaja vuodesta 2000
    • MSN Messenger  - waltro@msn.com
    • Profiili
    • http://www.waltrodom.com
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 15.06.2006, 02:03:43 ap »
Jos allekirjoittanut pääsee paikalle, niin olen valmis tuon Jorin kanssa kirjoittamani pelin lisäksi pitämään toisenkin minipelin, josta sitten paikanpäällä enemmän. Ajattelin vetäistä pelin tyyliin Synkmetsän Valtakunta   jos kiinnostusta löytyy  8)
Valtteri Niskavaara, sotanorsu ja Rollowoodin ehta karpaasi.

"Demonit INC suosittelee ruotsalaista palapeliä"

Ruskanoita

• Konkari
    • MSN Messenger  - kyyhky88@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2006, 17:49:15 ip »
Miten, oi larppaaja henkiset, ottaisitte vastaan semmoisen ehdotuksen, että teemailtaisiin paikalla vaikka kukkaiskansan tyyliin. Näin kesän kunniaksi omalaatuinen vaatetuksemme voisi seurata hippejä ja heidän 60-lukuansa - tietenkin yhä päihteettömänä tapahtumana.

(Mikäli tuo ei nyt ilahduta, entä sitten jokin muu teemailu, niin saadaan mukaan lisää wipinää?)

Kukkia kesän kunniaksi! :D
Niina Kouva

Visentti

• Larppaaja
  • **
    • Profiili
« Vastaus #6 : 15.06.2006, 18:52:21 ip »
Mie voisin tulla messiin perjantaina ainaskin. Veli perheineen on tulossa kylään, mutta kun menevät kuitenkin jonnekin kavereille ja omille teilleen päivällä ja iltasella niin mie ajattelin tylysti karata jaloista. Saakohan sinne ottaa koirun mukaan, kun mulle tulee hoitopaikkaongelma muuten?

Joku teemajutska olis muuten tosi hauska. Halloween oli vähän tylsä siinä mielessä, kun olin vissiin sitten melkein ainoa teemaisesti pukeutunut ja sain siinä nahkahousufriikin maineen, hähä.
Janne (Jansku) Harpela,

Postmodernia maailmantuskaa poteva koirahullu vegetaari. Puoliammattimainen tumpelo.

Waltro

• Konkari
  • Henkisten traumojen tuottaja vuodesta 2000
    • MSN Messenger  - waltro@msn.com
    • Profiili
    • http://www.waltrodom.com
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 15.06.2006, 19:33:42 ip »
Ninjoja!
Valtteri Niskavaara, sotanorsu ja Rollowoodin ehta karpaasi.

"Demonit INC suosittelee ruotsalaista palapeliä"

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.06.2006, 21:43:32 ip »
Täytyipä vihdoin rekisteröityä tännekin.

Eli olisin myös huomenna tulossa tuonne viettämään viikonloppuni hyvissä merkeissä. Saavun varmaan joskus illalla, kuitenkin ennen keskiyötä. Täytyy kaupungissa nähdä kavereita ensin. Toivottavasti kuitenkin otatte vastaan minunlaiseni nyypän. Kerran olen ollut OIEIn järjestämässä larpissa ollut (Kinoksessa kilisee). Siksi vähän jänskättääkin tämä.

Olisi kiva, jos joku voisi puhelinnumeronsa laittaa minulle esim. yksityisviestinä, niin voin soitella jos en löydä paikalle. Tulen bussilla enkä koskaan ole ennen ko. paikassa edes käynyt, joten voin ihan hyvin eksyä. Minun suuntavaistollani se onnistuu helposti, nimimerkillä ajanut vahingossa Oulun keskustan läpi bussilla jäämättä pois kyydistä.. Kiitos.
Joten näkemisiin!
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #9 : 16.06.2006, 01:49:56 ap »
Uudet ovat tervetulleita että ei tarvi sitä pelätä.

Linja-autolla 8 et ainakaan voi kovin kauaksi ajaa ohi. Päätepysäkki on parinsadan metrin päässä.
Mikko Heikura

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #10 : 16.06.2006, 10:17:02 ap »
No 8:lla olen tulossakin eli jos se päätepysäkki on niin lähellä niin luulen selvityväni  8)
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #11 : 16.06.2006, 13:17:53 ip »
Ensimmäinen pysäkki Mäntylässä jättää ihan viereen. Josko tullee hätä niin 050 3014201 on minun numero.

Ja semmoinen yleinen asia että saunaa emme saaneet. Parempi onni seuraavalla kerralla.
Mikko Heikura