Tämä on surullista, koska ihminen ei ilmeisesti vieläkään tajua, että miksi irroittauduin hänen pelistään. Ensinnäkin hahmokirjailijan roolista ei ollut puhe. Tein matskut - tein sivut ja silti mun varpaille hypittiin.
Hahmojaossa tulisi ensinnäkin olla reilu. Potentiaalisista pelaajista tulisi keskustella toisenkin pelinjohtajan kanssa ja ystävilleen ei kauhesti saisi mitään "parhaita" hahmoja luvata. Olen vähän kuullut, että tällaiseenkin olisi peli mahdollisesti voinut kosahtaa.
Toisekseen kun aletaan katsomaan pelaajia - aloittelijoita tai konkareita, ei sillä väliä. Me ollaan ihan täysin erilaisia kaikki. Jotkut saattavat ottaa nokkiinsa pahemmin toisista asioista ja jotkut taas tulla surullisiksi - sitähän me emme voi etukäteen tietää, ellei kyseessä ole esimerkiksi kutsularppi, johon kutsutaan VAIN ihmisiä, jotka tunnetaan. Sanoin asiasta, että kaikkia mahdollisuuksia pitää ajatella - eikä vain sitä, että toinen on tylsä, koska ei osaa ajatella täysin identtisesti toisen peejiin kanssa. Tässä vaiheessa sitten sain kuulla, että Oiei on sitä, tätä ja tuota... Kauheaa vineä ja vonkumista. Mielestäni olen tullut siihen tulokseen, että minun tuntemani Oiei on täynnä hyviä tyyppejä ja pitäydyn mielipiteessäni. Mitä se mulle kuuluu, jos joku harrastaa siellä elitismiä - koska sitä harrastaa suuremmissa määrin muutkin. Ihmisiä ne silti on ja mielipiteenvapaus on jokaisella.
Siitä päästään kärjistävään tekijään, joka sai minut kokonaan lähtemään pois pelin johdosta ja kulusta. Minähän en ala katsoon kun hieno idea levahtaa käsille ja itse en pysty tekemään mitään. Kun käytännössä minun ei anneta tehdä sille mitään. Sitten kun ei oikeasti muutenkaan voi sanoa, että peli oli edes alkujaan hyvällä pohjalla. Tästä voi tiedustella lisää tietysti, mutta pahat mielessä en ala kertomaan.
Olen siis juuri virallisesti julistautunut taas kusipääksi, kun omaan omia mielipiteitä asioista. Nättiä. Ja vielä synttäripäivänä.
Parhaat synttärit ikinä. :'D
// edittiä:
Hän puhuu siis tässä nyt harry potter-larppaajista ja sitten meistä muista larppaajista, kuinka me muut oletettavasti dissattaan hp-larppaajia... Näin selvetääkseni. Jos on kiinni vain yhdessä genressä - jää harrastuksen monipuolisuus taka-alalle... Myöskin sisäpiirien muodostuminen on vähän liian yleistä hp-porukoissa. Ihmisillä saattaa olla jopa syitä dissata hp-larppaajia. Mistä sen tietää ennenkuin kysyy. Mielipidevapaus.