Kirjoittaja Aihe: tupakointi järjestelyt gaalassa  (Luettu 15669 kertaa)

kEhNo

• Konkari
    • MSN Messenger  - messerchmitt@hotmail.com
    • Profiili
tupakointi järjestelyt gaalassa
« Vastaus #15 : 05.10.2006, 13:37:32 ip »
sen verta häätyy lisätä, että jos ei ole mitään asiallista ja/tai rakentavaa sanottavaa niin sen lopun kannattaa sanoa jossain vähemmän epäsopivassa paikassa kuin julkisella foorumilla. Myöskin henkilökohtaiset vuodatuksen kannattaa jättää muualle.
A. Oksa

09.01.07 21:16   <Layrah>   näin unta että sie kuolit auto-onnettomuudessa ja meille soitettiin tanne siita ja me vaan naurettiin. paskasesti. :D

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 05.10.2006, 15:47:45 ip »
Lainaus käyttäjältä: "kEhNo"
sen verta häätyy lisätä, että jos ei ole mitään asiallista ja/tai rakentavaa sanottavaa niin sen lopun kannattaa sanoa jossain vähemmän epäsopivassa paikassa kuin julkisella foorumilla. Myöskin henkilökohtaiset vuodatuksen kannattaa jättää muualle.

Olen samaa mieltä, olen aika kyllästynyt esimerkiksi seuraavanlaisen asiallisen tai rakentavan sanottavan puutteeseen kuten tämä:

Sama kai tuo vaikka tekisitte itsarin ja nopeuttaisitte tupakan vaikutusta ja säästäisitte kaikkien aikaa ja rahaa, kunhan minä en teidän tietoisista valinnoista joudu kärsimään.

tai jopa tämä:

Täällä asiasta puhuminen vissiin on turhaa, kun ei löydä laista kohtaa joka kieltää tupakoinnin ovella. Ensi vuonna vaikutan toisella tavalla.

Ja muualle jätettävää henkilökohtaista vuodattamista kuten...

Minua ei häiritse jos joku tahtoo rikkoa terveytensä, mutta jos se tekee sen tilassa, jossa en voi välttyä altistumasta passiiviselle tupakoinnille, henkilö rikkoo minun oikeutta olla hengittämättä tupakan savua. Ja minusta tässä tilanteessa oikeus tupakoimiseen rikkoo varsin rankasti minun oikeutta tupakattomaan ilmaan, josta voidaan päätellä, että itsensä ja toisten tahallinen myrkyttäminen on tärkeämpi oikeus, kuin ihmisen oikeus olla myrkyttämättä itseään.

tai

Pahoittelen josko joku ei vielä ole sisäistänyt että olen itsekäs kusipää.

...pidän myös erittäin epäsuotavana ja toivon yhtälaisesti sen jättämistä muualle.

No ni, nyt taas lähti....lupasin kyllä terapeutille etten innostuisi, mutta ku...

-V-
Ville Ikäheimonen

kEhNo

• Konkari
    • MSN Messenger  - messerchmitt@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #17 : 05.10.2006, 15:56:47 ip »
^^ ensinnäkin, lainauksesi ovat osa tekstiä, toisin kuin sinä itse lähinnä olet provoillut. Toiseksee, toteamus, että minua ei kosketa se että tupakoiko henkilö vai ei, on ihan asiaan liittyvä. Ja kolmas oli enemmänkin myönnytys kun asiaton lotkautus.

Eikä neljäskään ollut henkilökohtainen vuodatus, vaan esimerkin avulla esitettynä, miksi tupakointia pitää rajoittaa silleen että ei tupakoivien ei olisi pakko siihen altistua.

Ja viimeinen lainaus oli vastauksena edellieseen viestiin.

Jos vakavasti olet sitä mieltä että tupakka vapaan ilman puolesta puhuminen on henkilökohtaista vuodatusta, niin, sun kanssas voi olla hankala keskustella asiasta kehittävästi.

En minä ole täällä mitään totuuksia kuuluttamassa, saatan toki olla väärässä. Mutta en vakuutu omasta väärästä olemisesta esimerkiksi kommenteilla kuten:
Lainaus käyttäjältä: "Ville"

......moron tolerance level.............................decreasing.............

...........self-righteous bullshit detector..............overloaded.......

Vaan siihen tarvitaan esimerkiksi rationaalisia argumentteja, väittämien ja toisten argumenttien käsittelyä joka ei ole noin selvää trollailua.
A. Oksa

09.01.07 21:16   <Layrah>   näin unta että sie kuolit auto-onnettomuudessa ja meille soitettiin tanne siita ja me vaan naurettiin. paskasesti. :D

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #18 : 05.10.2006, 16:12:48 ip »
En näe tarvetta jatkaa tätä threadia. Tapahtuma meni jo ja jos tupakkapaikka ei jonkun mielestä ollut paikan puolesta asetettu tarpeeksi etäälle ja järjestäjät eivät muilta kiireiltään ehtineet / tajunneet asiaan puuttua niin pahoittelemme asiaa

Seuraavan kerran kun joku näkee asiassa ongelmia. Ottakoot yhteyttä saman tien järjestäjiin että tekevät asialle jotain eivätkä jälkeenpäin hauku näitä vastuuttomiksi.

Toisekseen huomauttaisin että tämä ei ole anonyymi foorumi. Laittakaa signatureen oikea nimenne.
Mikko Heikura