Kirjoittaja Aihe: OIEI:n Halloween pippalot 10.-12.11.2006, Sjoen leirikeskus  (Luettu 71807 kertaa)

Fihtimi

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - fitim_abazi@hotmail.com
    • Profiili
OIEI:n Halloween pippalot 10.-12.11.2006, Sjoen leirikeskus
« Vastaus #45 : 08.11.2006, 16:57:46 ip »
Niin siitä paluu kyydistä josta kysyin, niin lähtisin sitten kun tapahtuma loppuu. Mihin aikaan tapahtuma muutes loppuu sitä kun ei ole ilmoitettu  :?
Fitim "Fihtimi" Abazi

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #46 : 08.11.2006, 20:44:54 ip »
Tapahtuma päättyy sunnuntaina  kun paikka on siivottu ja viimeisetkin häipyneet. Yleensä 12.00-16.00
Mikko Heikura

ceire

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #47 : 09.11.2006, 14:37:51 ip »
Hajenpa avvaimet huomenna vaiheessa jossain (ennen klo 15). Näin ollen pääsen paikallekin vaiheessa jossain. Jos joku tartteepi kyytiä jostain päin (kohtuuden rajoissa, toki) niin sannoopi hep miulle päin. Noukkinen joskus ennen seiskaa - seiskalta - seiskan jälkeen.

Aikataulutus on aina ollu mun vahvuus..
//minna hurskainen

~Syöksy sinä, minä syön mustikoita.~

Kaaleppi

• Larppaaja
  • **
    • MSN Messenger  - kallez92@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #48 : 09.11.2006, 17:20:06 ip »
Niin onko kellään varaa kuskata minua kootiin sieltä kun fitimin isä on silloin rovaniemellä ja fitimillekin olisi hyvä olla paikka
Lohikäärmeet ovat palanneet! Kaikille niille jotka valvovat yönsä ja syövät aamulla kylmää kaurapuuroa ja sitten ihmettelevät miksi ryhtyivät larppaamaan.

K.a.l.l.e K.i.v.e.l.ä

Spielwut

• Konkari
    • Profiili
Bensa maksaa
« Vastaus #49 : 09.11.2006, 18:55:49 ip »
Ensinnäkin tahtoisin mainita olevani kortiton ihminen jottei tätä ymmärrettäisi väärin.

Elikkä, BENSA MAKSAA, aina. Ja sen bensan maksaminen on sen nenän vastuulla jonka takia se auto kulkee, ei sen joka sitä kuljettaa paikasta toiseen.

Itse korttivajaana ihmisenä pidän kiinni siitä että maksan kuskille vähintään sen mitä hän on vailla ja mieluusti jotain boonusta(esim karkkia tahi limsaa) päälle, jotta jatkossakin voisin kulkea paikasta toiseen niitten ihmisten kyydissä joista olen liikkumisen suhteen osin riippuvainen. Ja joita siksi toisekseen omalta osaltani arvostan ihan pipona siitä hyvästä että he näkevät sen vaivan minun takiani. UGH. :evil:
"If god gives you lemons, find a new god!"

Tero Säkkinen
0407498023

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #50 : 10.11.2006, 00:08:55 ap »
Heijaa!
Suunnitelmiin tuli muutoksia ja tulenkin jo perjantai-iltana paikalle eli huomennahan se jo on \o/ Mikki-setä lupasi kyydin niin sekään ei ole enää ongelma minulla  :)
Heli tulee myös, mutta vasta lauantaina jos jonkun kyydin saa vain. Siitä voimme vaikka ajokortillisten kanssa puhua paikan päällä  :wink: Ja tietysti rahallista korvausta vastaan kaikki, olen ihan samoilla linjoilla Teron kanssa tuosta kyytipolitiikasta.

Huomisiin siis!
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

ceire

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #51 : 10.11.2006, 08:52:16 ap »
Heissan (jälleen)!

Infoanpas nyt sitten tämän päivän aikatauluista.

Koska työkaverini päättivät (kerrankin..) olla reiluja, pääsen lähtemään töistä aikaisin. Tämä tarkoittaa kellonajoissa mitattuna noin klo 14:ää, viimeistään. Käyn hakemassa NAK:lta avaimet kotimatkalla, joten sekin puoli on hoidossa.

Ajattelin siirtää itseni (tarvittaessa keskustan kautta) Sanginjoelle kuuden jälkeen. Tuolla jossain aikaisemmassa viestissä Jonne tartti kyytiä seittemän maissa, onko homma hoidossa vai noukinko minä? Jos noukin Jonnen asemalta seittemän maissa, olen about puol kaheksan Sjoella. Pakkasta ei ainakaan toistaiseksi näytä pahemmin olevan, joten ei siellä jäätymään pääse vaikka vähän joutuisikin odottamaan.

Mutta kuitenkin. Yritän tässä ilmaista sitä, että olen näillä näkymin siirtämässä itseni ja autoni ihan yksikseen Sjoelle, joten KYYTIIN MAHTUU. 3 - 4 jamppaa kamoineen, riippuu jamppojen ja kamojen koosta. Mutta mahtuu, kuitenkin.

Se nummero vielä muistin virkistämiseksi, niin voitte kinuta kyytejä ;)

050-9204937.

Perusterveydenhuollon ihmemaa kuittaa.
//minna hurskainen

Swatninja

• Wanha parta
    • Profiili
KiiiTosh!
« Vastaus #52 : 12.11.2006, 17:03:25 ip »
Noniin.. halloweenit on weeneilty ja kivaa oli vaikka puhti meinaskin loppua välissä.

Kiitokset Minnalle siitä että toimi avainnakkina vaikka töissä ei sitten kestänytkään niin kauan kuin olisi saattanut.

Pikkupelejä pidettiin useita ja ihmisillä vaikutti olevan kivaa joka oli kivaa.

Perjantain valittevasti kyyti-insidenssistä en voi sanoa kuin se että missään tällä foorumilla ei ole puhuttu sanaakaan siitä että paikalla olisi kukaan kuudelta (18.00) joten Minnaa tai ketään muutakaan ei voida järjellä syyttää siitä että tämä olisi tullut myöhässä. Kenelläkään muulla ei ole ollut ongelmia paikalle saapumisen kanssa oikeaan aikaan joten en voi uskoa myöskään mitenkään huonoon tiedotukseen asian tiimoilta.

Kukaan meistä ei saa palkkaa tästä mutta silti homma käy kokopäivätyöstä. Jos jollakin tai jonkun vanhemmilla on jotain valitettavaa siitä että teemme tätä omalla ajallamme omien aikataulujemme (me käymme myös töissä) kanssa niin olkaa hyvä ja menkää hetkeksi itseenne miettimään asiaa. Kiitos.
Mikko Heikura

ceire

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #53 : 12.11.2006, 19:36:18 ip »
Kiitos Mikille, kun jaksoit järjestää häppeninkiä.

Ja kiitos Mikille muutenkin, olet kovin kultainen.
//minna hurskainen

Ryuugan

• Konkari
    • MSN Messenger  - jonne_karila@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #54 : 12.11.2006, 19:53:19 ip »
Oli kivaa, ja tekemistä riitti. Kuten Mikki tuossa sanoikin, niin alkoi välillä jo hiukan väsy painamaan, mutta hyvin porukka tuntui jaksavan. Kiitoksen minun puolestani

Ja laittakaa sitten kuvia/videoita foorumille
-Jonne Karila-

"We'll give you complete creative control"

leiska

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #55 : 12.11.2006, 21:14:48 ip »
Mä kyllä pidätän oikeuden siihen miun kidutus/bondagevideoon.! It is out of bussines.

Kiitoksia muutoin, kivvaahan oli taas.
Laura Leinonen

Tarantella

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #56 : 12.11.2006, 21:23:12 ip »
Jep. Kiitän kivasta viikonlopusta kaikille järkkääjille ja vastuuhenkilöille. Kiitos myös Suska-peliin osallistuneille. Minulla oli kivaa.

Kuvia, olkaa hyvät. Minun kuvat tosiaan heti tuolla sivulla, jonne linkki aukeaa. Muiden kuvat nimien mukaisissa kansioissa.

(Poistin Laura-videon :()
Susanna "Suska" Veijalainen, vuoden 2021 sihteeri

Waltro

• Konkari
  • Henkisten traumojen tuottaja vuodesta 2000
    • MSN Messenger  - waltro@msn.com
    • Profiili
    • http://www.waltrodom.com
    • Sähköposti
« Vastaus #57 : 13.11.2006, 00:29:23 ap »
Jep, kivvaa oli ja kiitos kuvista. Ois hienoa jos ne video-jutut mitä sillä videokameralla kuvattiin saisi joskus nähdä myös. Väsy painaa päälle joten en tähän tämän enempää. Kiitos vain. Lisää juttua blogista jos kiinnostaa.
Valtteri Niskavaara, sotanorsu ja Rollowoodin ehta karpaasi.

"Demonit INC suosittelee ruotsalaista palapeliä"

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #58 : 13.11.2006, 09:22:44 ap »
Viikonloppu on turvallisesti ohi ja kivaa oli. Kiitos tapahtuman ja ohjelman järjestäjille sekä paikallaolijoille mukavasta viikonlopusta  :) Vaihteeksi tuli koomailtua oikein urakalla, mutta ehtihän siinä välissä kaikenlaista mielenkiintoista pelaillakin.
Ystäväni Heli ei sitten päässytkään nauttimaan seurastamme, mutta ei hätää. Satujenmaassa nähkäämme sitten!
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Eluqqa

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - rre10@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #59 : 13.11.2006, 14:49:44 ip »
Joo, kiitoksia minunkin puolesta kaikille. Kivaa oli ja kuvia on aina hauska vahata. Eikä mitään sensurointeja @£$¤"#¤"#!!!!
Oli kyllä ihan hyvä tapa menettää "larppi-neitsyyteni", joten satujenmaan arkistoihin onkin nyt sitten tulossa yksi nyyppäri vähemmän, muahahahaa  :twisted:
Man is the best computer we can put aboard a spacecraft...and the only one that can be mass produced cheaply with unskilled labor. (Wernher von Braun)

Vesa Tuhkanen -Mad Scientist -Astronomy Division