OIEI:n foorumilla voi mainostaa kaikkia larppeja sekä muita mielenkiintoisia tapahtumia, jotka saattavat larppaajia kiinnostaa. Jos etsit avustajia pelin järjestämiseen niin käytä osiota "Pelijärjestämö".
Tämä osio on tarkoitettu OIEI:n tapahtumista ilmoittamiseen. Jos haluat mainostaa jonkun muun tahon järjestämää tapahtumaa, käytä osiota "muiden tahojen tapahtumia".
Mainoksessa tulee mielellään ilmetä seuraavat asiat:
-pelin nimi
-pelin ajankohta ja paikka
-lyhyt kuvaus genrestä, teemasta, taustasta
-osallistumismaksu
-mahdollisesti sääntöjärjestelmä (NoRules yleensä), konfliktinmallinnus, pelin ikäraja, osallistujamäärä
-voit lisätä vapaata kuvausta jonkin verran
-pelin kotisivujen osoite jos on
-
yhteyshenkilö (etunimi ja sukunimi) sekä tämän puhelinnumero ja e-mail-osoite (pelin oma osoite käy myös)
Jos jokin asia ei ole tiedossa, jätä se pois. Tämä on vain muistilista.
Jokainen voi myös itse mainostaa peliään sähköpostitse larp@oiei.fi. Sähköpostilista on tarkoitettu koko pohjoisen Suomen käyttöön.
Mainoksia kannattaa viedä paperiversiona näytille myös esim. S-treffeille.
Jos haluat, että lisään pelisi
larp.fi:n larppikalenteriin, tee mainos larp-kalenterin ohjeiden mukaan
http://www.larp.fi/wiki/Larpkalenterissailmoittaminen/ , jottei minun tarvitse ruveta kyselemään puuttuvien tietojen perään. Toimita mainos minulle foorumin kautta yksityisviestinä. Voit myös itse ilmoittaa pelisi larp-kalenteriin ohjeiden mukaan (ei välttämättä yhtä nopeaa).
Kaikki uudet larppaamisesta kiinnostuneet ihmiset eivät välttämättä tiedä tästä foorumista ja löydä peliäsi tätä kautta, mutta saattavat vaikkapa eksyä larp.fi:hin etsimään ensimmäistä peliään...