Kirjoittaja Aihe: Pelien mainostamisesta -lue tämä ennen kuin lisäät mainoksen  (Luettu 11707 kertaa)

Hani

• Vieras
OIEI:n foorumilla voi mainostaa kaikkia larppeja sekä muita mielenkiintoisia tapahtumia, jotka saattavat larppaajia kiinnostaa. Jos etsit avustajia pelin järjestämiseen niin käytä osiota "Pelijärjestämö".

Tämä osio on tarkoitettu OIEI:n tapahtumista ilmoittamiseen. Jos haluat mainostaa jonkun muun tahon järjestämää tapahtumaa, käytä osiota "muiden tahojen tapahtumia".

Mainoksessa tulee mielellään ilmetä seuraavat asiat:

-pelin nimi
      -pelin ajankohta ja paikka
      -lyhyt kuvaus genrestä, teemasta, taustasta
      -osallistumismaksu
      -mahdollisesti sääntöjärjestelmä (NoRules yleensä), konfliktinmallinnus, pelin ikäraja, osallistujamäärä
      -voit lisätä vapaata kuvausta jonkin verran
      -pelin kotisivujen osoite jos on
      -yhteyshenkilö (etunimi ja sukunimi) sekä tämän puhelinnumero ja e-mail-osoite (pelin oma osoite käy myös)

Jos jokin asia ei ole tiedossa, jätä se pois. Tämä on vain muistilista.

Jokainen voi myös itse mainostaa peliään sähköpostitse larp@oiei.fi. Sähköpostilista on tarkoitettu koko pohjoisen Suomen käyttöön.
Mainoksia kannattaa viedä paperiversiona näytille myös esim. S-treffeille.

Jos haluat, että lisään pelisi larp.fi:n larppikalenteriin, tee mainos larp-kalenterin ohjeiden mukaan http://www.larp.fi/wiki/Larpkalenterissailmoittaminen/ , jottei minun tarvitse ruveta kyselemään puuttuvien tietojen perään. Toimita mainos minulle foorumin kautta yksityisviestinä. Voit myös itse ilmoittaa pelisi larp-kalenteriin ohjeiden mukaan (ei välttämättä yhtä nopeaa).

Kaikki uudet larppaamisesta kiinnostuneet ihmiset eivät välttämättä tiedä tästä foorumista ja löydä peliäsi tätä kautta, mutta saattavat vaikkapa eksyä larp.fi:hin etsimään ensimmäistä peliään...

tii

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
Re: Pelien mainostamisesta -lue tämä ennen kuin lisäät maino
« Vastaus #1 : 29.02.2008, 17:09:28 ip »
Hei,
larp.fi:n larppikalenteria käytetään paitsi pelien mainostamiseen potentiaalisille pelaajille, niin myös peleistä ja toiminnasta tiedottamiseen (millaisia pelejä Suomessa järjestetään.) Menneitä tapahtumia myös tilastoidaan larppikalenterin pohjalta.

Olisi siis hienoa, mikäli kaikki Foorumille ilmoitetut tulevat tapahtumat ilmoitettaisiin myös larp.fi:n larppikalenteriin. Myös minä voin lisätä pelimainoksianne larppikalenteriin, mikäli lähetätte ne minulle henkilökohtaisina viesteinä mailiosoitteesen tii (at) iki.fi (otsikkoon tieto, et haluatte mainoksenne larppikalenteriin.)
Tiia Kekkonen

Milor

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
Pelien mainostamisesta -lue tämä ennen kuin lisäät mainoksen
« Vastaus #2 : 07.03.2008, 14:23:47 ip »
Tuon larp-kalenterin ohjeiden linkin vois muuten päivittää. Toimimattomana (ainakaa itellä ei löytyny sivua) siitä ei paljoa hyötyä ole. :P
Mirko Arkimaa

Tarantella

• Administrator
  • Wanha parta
    • MSN Messenger  - firafury@hotmail.com
    • Profiili
    • http://smg.photobucket.com/albums/v689/Firafury/
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 07.03.2008, 14:54:05 ip »
Ottaa pilkun pois perästä, niin toimii.

Ja mikäli mielii pelilleen laajempaa mainetta, mainoksia voi pistää myös esimerkiksi Roolipelaaja.fi:n, Rovaniemen larppaajien foorumille ja Majatalo.org:in foorumien mainostusosioon. Viime aikoina olen ollut huomaavinani, että pelit täyttyvät aika nopeasti ihan paikallisista, mutta voi olla hyvä idea pyrkiä levittämään mainoksia myös valtakunnallisemmille kanaville.
Susanna "Suska" Veijalainen, vuoden 2016 rahastonhoitaja.

Kuvia.

Riffi

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #4 : 09.03.2008, 19:51:40 ip »
Huom! Hanin viesti on jossain määrin vanha. Joku joka on tämän hetkisestä tilanteest ajantasalla voisi lukea ja sen voisi päivittää miten menee tieto larp-kalenteriin.
Riikka Kauppi
Nörtti, papupata.

Hani

• Vieras
« Vastaus #5 : 11.03.2008, 21:09:03 ip »
Mikä kohta on muuttunut? Minä kun en äkkiseltään huomaa mitään muutoksia tulleen sen koommin, vai hä? (Olen kyllä ollut juuri 12 h psykiatrisella suljetulla osastolla häiriintyneiden lasten kanssa - vähän niinku larpissa olis- joten en väitä että olisin kovin tarkkana.)

Mainokset menevät minun kauttani edelleen aivan hyvin larp.fihin. Minulla on sinne ylläpito-oikeudet, joten homma onnistuu suoraan. Yksityisviesteinä tai sähköposteina ei ole mainoksia minulle tullut, joten en ole niitä lisännyt. En ala yksitellen noukkimaan ja muokkaamaan mainoksia täältä foorumilta.

Hani

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.11.2008, 17:49:08 ip »
Tiedoksi, että minulla on edelleen tunnukset ja oikeudet larp.fin larppikalenterin päivitykseen.

umbra_anima

• Administrator
  • Wanha parta
    • MSN Messenger  - umbra_anima@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Pohjois-Suomen larppitiedotuslista
« Vastaus #7 : 30.03.2009, 21:32:41 ip »
Muistutuksena seuraavanlaista!

OIEI:n larp-sähköpostilista on tarkoitettu koko Pohjois-Suomen peleistä tiedottamiseen. Lista on edelleen aktiivisessa käytössä, joten sielläkin kannattaa mainostaa pelejä. Kaikki ihmiset eivät jaksa/muista käydä etsimässä mielenkiintoisia pelejä kaikilta foorumeilta. :) Ei tarvitse olla OIEI:n jäsen voidakseen liittyä tai postittaa listalle.

Postittaaksesi viestin listalle, lähetä viesti osoitteeseen --> larp@oiei.fi

Listalle kannattaapi myös itse liittyä, sen voit tehdä täällä:
http://oiei.fi/mailman/listinfo/larp_oiei.fi
Kaisa Vainio

"-Hän oli hyvin omituinen, vakuutti pikku Myy. -Ihan vimpsahtanut.
Äiti huokaisi ja yritti oikaista jalkojaan. -Mutta niinhän useimmat tuttavamme ovat, hän sanoi. -Enemmän tai vähemmän."

Tarantella

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
Nyt larppien mainostaminen on helpompaa kuin ikinä!

Myös minulla on nyt valtuudet päivittää larp.fi:n kalenteria, joten voin käydä lisäämässä pelimainoksia kaiken kansan luettavaksi. Mikäli haluatte pelienne mainoksia kalenteriin (mikä on suotavaa, sillä sitä kautta saadaan vähän lisää kansallista mainetta myös muille Oulun alueen pelinjärjestäjille), pistäkää minulle maililla toivottu mainos, niin hoidan sen sivuille. Osoite on firafury (at) gmail (piste) com

Kuvia.

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
Hyvä Suska! Oon itte yrittänyt useamman kuukauden saada käyttöoikeuksia tonne kalenteriin, mutta mun sähköposteihin ei oo vastattu niistä kalenterin osoitteista. Miten sää onnistuit? :D
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Tarantella

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Pelien mainostamisesta -lue tämä ennen kuin lisäät mainoksen
« Vastaus #10 : 11.01.2012, 10:50:42 ap »
Laitoin kalenterikeijulle vaan sähköpostia. Kyllä se aika nopsaan vastas.

Kuvia.