Kirjoittaja Aihe: FASHION PARTY: 4.8.2007, Oulu  (Luettu 76020 kertaa)

Emmi

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - vanishing_@hotmail.com
    • Profiili
FASHION PARTY: 4.8.2007, Oulu
« Vastaus #60 : 20.08.2007, 12:46:04 ip »
No ottaisin mielelläni jonkun kuvia omistavan meseosoitteen (eli mut saa lisätä, pistin osotteen tänne) niitä kun olisi todella kiva nähdä :D Ropeconissa jo ehdittiin Tian kanssa muutama näkemään, ja hyvältähän ne näytti.

ceire

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #61 : 20.08.2007, 13:14:23 ip »
No voi märr.

Lissäänpä miekin tuon meseosoitteeni tänne, vaikka siellä lähitulevaisuudessa vähemmänlaisesti roikkunenkin.

Ymmärrän toki kuvien arkaluonteisuuden yms yms, mutta olisiko tästä "kysy mesessä tms." -politiikasta voinut tiedottaa vähän paremmin? Ja sekin, että esim. mulla ei tod. ole havaintoakaan siitä, ketkä kaikki ottivat kuvia. Laa.

Vihhaan maanantaita, ja se näkkyy. Joo.
//minna hurskainen

~Syöksy sinä, minä syön mustikoita.~

Emmi

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - vanishing_@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #62 : 21.08.2007, 11:47:26 ap »
joo ei mullakaan ole mitään havaintoa siitä ketä siellä kuvia otti, niinpä toivonkin, että kuvia omistavat voisivat mua meseen lisäillä wink wink ;) Käyhän se näinkin, mutta eikö niitä ois voinut harkita laittavansa esim  vaikka jonnekin salasanan taakse olevalle sivustolle hm (:

kraah

• Administrator
  • Konkari
    • Profiili
« Vastaus #63 : 21.08.2007, 17:48:37 ip »
Tarkoituksena olikin, että pelistä otetut kuvat olisi laitettu salasanan taakse, linkit sekä salasanat sitten puskaradiossa kiertoon. Puskaradiona voi toimia myös pelinjohto. Itse täällä kaukana etelässä kookospalmujen alla olen kuitenkin autuaan tietämätön kuvatilanteesta noin yleensä. Pelinjohdolle (tai ainakaan minulle asti) ei ole tullut ilmotuksia kuin parista kuvalähteestä, eli nuo Suskan kuvat sekä Jorin kuvat, joita ei kumpiakaan ollut paljon, ja yksi kuvalähde, eli cd, jolla olisi kaikki armaan kuvaajamme ottamat digikuvat, on ilmeisesti näillä näkymin kadoksissa. Onko näin? Ihan paperilla on vielä lisää kuvia, viidet kappaleet, joista yhdet on ainakin Oiein, ja jotka pyörivät myös Ropeconissa.

Pyydän näin pj:n ominaisuudessa, että mikäli jollakin teistä on vielä kuvia kamerassa tai koneella Fashion Partyn tiimoilta, joista minä en tiedä, niin ilmoittautukaa! Kuten huomata saattaa, kiinnostuneita olisi useampiakin.
Hanna Puolakka
Älkää säätäkö päätänne, vika on todellisuudessa.

mikko

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #64 : 22.08.2007, 02:27:28 ap »
Mulla on galleria netissä ottamistani digipokkarikuvista Picasalla väsättynä. Tällä hetkellä se on laitettu "salaiseksi", eli kuvia pääsee katsomaan vain jos laitan kutsun sähköpostiosoitteeseesi.

Eli: laita minulle nimesi ja sähköpostiosoitteesi esim. tämän foorumin pikaviestimen kautta, niin laitan kutsun tulemaan. Mailissa on sitten linkki josta pääsee galleriaan. Loput digikuvat (pääosin itse muotinäytöksestä) ilmaantuvat samaiseen galleriaan jossain vaiheessa. Jos löytyy joku vapaaehtoinen skannaaja, niin laitan filmille otetut kuvat sinne myös.
Iha jes, jes jes jes!

Mikko "mikko" Heiskanen

Kuva-arkisto

lanttrn

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #65 : 22.08.2007, 18:34:05 ip »
Minäpä yritän, viimein.

Siis kiittää vaillinaisella sanavarastollani upeasta pelistä. Minun on rehellisesti todettava, etten olisi eläissäni uskonut selviäväni tämän tyylisestä pelistä, hahmostani ja vielä nauttivan siitä kaikesta suurin siemauksin. Hähhää, kaikkea sitä kokee, kun vanhaksi elää. Selätin itseni, eikä sitä tapahdu joka päivä.

Tähän väliin vain huomauttaakseni, tämä oli historiani kolmas peli.

Seilailin ympäriinsä lasi kädessä, kikatin enemmän kuin olisin yhden päivän (saati sitten illan) aikana uskonut pystyväni, ihastelin kaikkia ja kaikkea, oikoluin hahmoani ja sekoittelin ihmisten nimiä keskenään. Lori sai olonsa mukavan hötyiseksi, piti hauskaa ja löysi lopulta aivan uusia merkityksiä elämälleen. Hän ei tainnut päästä yhteenkään alunperin suunnittelemaansa tavoiteeseen, mutta mitäs pienistä, hänen iltansa oli upea. Minä annoin kaiken nuorelle hupakolle anteeksi ja erosimme ystävinä.

Nyökkäilen kaikkien edellisten kiittelijöiden sanoille ja yhdyn niihin. Erityiskiitoksen kumarran (vaikkakin niiaan, halaan ja hihkun päälle) ihanille ystävättärilleni, jotka saivat oloni lämpimäksi ja tervetulleeksi alusta lähtien ja joiden ansiosta tekemisen puutteesta ei ollut huolta (huolimatta siitä, että haihduimme ennenpitkää varsin tehokkaasti omille teillemme). Erityisesti ajatuksissani tietenkin hurmaava Jennifer, jonka ystävyyden syvyyden ja arvon sain selville vasta pikkuhiljaa. Miten olinkaan voinut olla niin sokea?

Kuvista sen verran, ettei minulla varsin epäaktiivisenä netin käyttäjänä ole sen paremmin irkkiä kuin meseäkään käytettävissäni. Laitan toivoni kuitenkin siihen, että joku päivä pääsen näiden kuvien äärelle, ne kiinnostavat vallan paljon. heh. Ehkäpä hankin jommankumman kanavan käytettäväkseni tai hyväksikäytän muita. Aika näyttää.

Kerran vielä kuitenkin: Yksinkertainen, mutta harras kiitos kaikille.

Lori Felling  alias Vilja

mikko

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #66 : 24.08.2007, 20:11:47 ip »
Te ketkä vietitte aikaanne ropeconissa oiei-pöydän äärellä tavaroinenne, voisittex pliide hei kattoo viel niistä kamoistanne, josko sieltä löytyisi se kadoksissa oleva Fashion Party -kuvalevy. Paikalle ei jäänyt mitään romua lähtiessä, joten sen on pakko olla jonkun tavaroissa (en usko että roskiinkaan on heitetty). Viimeisin havainto on Suskan mukaan, kun hän laittoi sen levyn läppäristään johonkin pöydällä pyörineistä cd-koteloista.

(vähäiset) tuntomerkit: geneerinen hopean värinen romppu, ilman tekstejä. Kotelo oli joku sinertävän harmaa tms. ilman tekstejä sekin, kansilehti paikallaan.
Iha jes, jes jes jes!

Mikko "mikko" Heiskanen

Kuva-arkisto

olio

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
    • http://www.trischloss.net
« Vastaus #67 : 27.08.2007, 10:16:52 ap »
Suuret taiteilijat ovat aina myöhässä - oli kyse sitten paikalle tulemisesta tai yleisen palautteen jättämisestä.

Vaan olihan se pitkästä aikaa vallan mainiota larpata! Ei varmaan paremmalla pelillä olisi voinut harrastamishorroksesta herätä. Muotinäytöskin imaisi suoraan peliin mukaan. Suurkiitokset siis pelinjohdolle sekä näytöksen tekijöille.

Oi hurmaava Mary, herrasmies on aina herrasmies, etenkin seurapiiripippaloissa ;)
Peter, Luke ja Alex, mainio meininki!
Daniel Mitchumille kiitokset "syvällisen" pohdinnan jaksamisesta ja jatkamisesta :)
Erityiskiitos baarihenkilökunnalle joka oikiasti joutui töihin ja oli yksi tärkeimmistä osatekijöistä paikan tunnelman luomisessa.

Seuraavia kutsuja odotellessa, Mikey Wood
Olli Paakkolanvaara

Raatoko

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - rakeenpuolikas@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #68 : 26.09.2007, 15:31:09 ip »
Heh... No, tämä nyt ainakin on myöhässä tuossa yllämainitussa "yleisen palautteen antamisessa".

Peli oli kieltämättä varsin hupaisa ja ennen kaikkea toimiva. Kiitoksia PJ:t, henkilökunta ynnä kanssapelaajat!

Serena Easton vietti yhden elämänsä illoista, ainakin luulen niin. Erityiskiitos Peter Hawthornelle siis, olkoon kaksikon tulevaisuus ruusuinen vähemmillä piikeillä. Ystävättäret tuli hyljättyä vähän oman onnensa nojaan (ja ihmekös kun niille sitten kaikkea kummallista pääsikin tapahtumaan..), mutta Serena taisi löytää sisältään lisää vakavampia sävyjä. Minkäs teet, jos et tee hahmosi suhteen tiukkoja linjauksia etukäteen.

Kolmas pelini (enkä vieläkään ole päässyt perinteiseen haltioita ja muuta sälää -peliin, jollaiseen alunalkujaan joskus kauan sitten olisin ehdottomasti halunnut... voih.) ja jatkoa taatusti tiedossa, kunhan vain aika jonakin kauniina päivänä on sovelias.

Jupp. Voikaahan kaikki paksusti, jos nyt satutte vielä näitä viestejä lukemaan...
Nella Nuutinen - In omnibus requiem quaesivi et nusquam inveni nisi in angulo cum libro -ko?