p.s:
kiitoskiitosKIITOS anniinalle. en olisi saanut ilman sinun apuasi omia proppejani kyhättyä kasaan ajoissa. Kiitos tuhannesti.olet enkeli
ei nakkeja vähään aikaan.välillä meinasi usko loppua mutta tuli tehtyä mitä tuli tehtyä. jos niitä paitoja vielä on jossain (??) niitä saa tuoda takaisin, saatan ehkä joskus kyhätä niistä paidan näköiset... kiitos ihmisille kun jaksoitte sovittaa ja sovittaa ja sovittaa aina vain uudelleen.
kiitos jorille runsaista ja hyvistä kuvista
kiitos lauralle mössöstä. erehtyin vahingossa maistamaan sitä häviävän pienen nokareen sormestani. oli oikein makoisaa. (pottujauhot ja kauraryynit teille tarjosi allekirjoittanut. ihanaa että sain olla osallisena johonkin näinkin.. eleganttiin einekseen)
kiitos jonnelle hahmosta. en puhu sinulle enää ikinä ja välttelen sinua hamaan loppuun saakka, sinä sairas paskiainen D8
kiitos ensimmäisen yön koomaseuralle, jamolle, samille, toukolle ja villelle jotka piditte minut hereillä.
kiitos muffelle kyyditsemisestä. anteeksi jos kuolasin kotimatkalla kun nukahdin.
kiitos pelipaikan propanneille ja antipropanneille ihmisille jotka kannoitte kymmenet sängyt ulos ja sisään huoneista. näitte valtavan työn, ja tunsin itse morkkista kun en tähän hommaan osallistunut. kiitos ja anteeksi
kiitos anniinalle toistamiseen kun sain hiplata tissejäsi maalatessani sinulle proppeja. muistelen tätä pitkään ja kaihoisasti.
kiitos pikkutomille, joka minua piristit soitollasi ensimmäisenä iltana. olen todella aidosti pahoillani ettet päässyt peliin.