Kirjoittaja Aihe: Legacy of Void, 7.- 9.12.07, Suvelan leirikeskus, Kiiminki  (Luettu 49086 kertaa)

Joren

• Administrator
  • Wanha parta
  • Menetetty ystävällisyys ei tule takaisin
    • MSN Messenger  - jorhi86@luukku.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Legacy of Void, 7.- 9.12.07, Suvelan leirikeskus, Kiiminki
« Vastaus #15 : 09.12.2007, 19:31:04 ip »
Kiitos pelinjohdolle pelistä, palautetta tulee sitten myöhemmin, negatiivisesti sävyttyneenä.

Tässä kuvia joita otin ennen peliä:
http://picasaweb.google.fi/jorhi86/Void_2

<3 kuvatuille ja kuviahan saa laittaa esim. galtsuun asiasta minulle ilmoittamalla ja asianmukaisia "kts. Jorkalle" tai vastaavia tekstejä niiden yhteydessä käyttäen.
Lusikkaveikko,
-Jori Hiltunen-

OIEI:n hallituksen varapuheenjohtaja 2012-2013
"Maailma on mielteeni, puhdasta järkeä tulee kritisoida ja täydellinen liberalismi johtaa terveeseen anarkiaan."

Hani

• Vieras
« Vastaus #16 : 09.12.2007, 22:11:55 ip »
Eikös se ole niin että kuvattavalla on joka tapauksessa oikeus käyttää kuvaansa...? Sen sijaan kuvan ottaminen/julkaiseminen ilman kuvattavan lupaa ei ole ok. Tämän takia olisi varmaan hyvä jos galleriat olisivat suljettuja tai esim. facebookissa niin, että niitä ei kaikki pääse katsomaan - friends only.

Loppubrieffikuvia osat 1 ja 2: http://www.facebook.com/photos.php?id=538124361

Noita minun ottamia kuvia saa jokainen käyttää miten haluaa. Pahoittelen heikkoa laatua, oli lainakamera...

Jos ei ole itsellä profiilia facebookissa, kuvia pääsee katsomaan, kun laittaa minulle vaikka yksityisviestiä tai vastaa tähän ketjuun. Sinne kun voi antaa "erityislupia". ;)

Altsu_

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - aleksi_isomursu@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #17 : 09.12.2007, 23:31:58 ip »
Suurkiitos kaikille paikalla olleille. Itse peli loppui vähän lyhyeen, mutta oppia ikä kaikki. Minulla ainakin oli hauskaa. :)

Tuosta gallerioiden suojauksesta sen verran, että kaikillahan ei välttämättä ole tunnuksia kyseisiin palveluihin. Niiden tekeminenkin tuntuu melko turhalta vain kuvien _katselua_ varten.
Aleksi Isomursu

zero_one

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #18 : 10.12.2007, 00:29:20 ap »
Jamo tahtoo kiittää kaikkia erittäin makiasta viikonlopusta ja pelistä  :P Mie myös tahtoisin päästä katteleen nuita kuvia tekemättä mitään naamakirja tiliä :D

Kolmosta odotellessa ^^
Jarmo "Jamo" Laine

What doesn't kill you only
makes you pissed off

Joren

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #19 : 10.12.2007, 10:42:55 ap »
Lainaus käyttäjältä: "Hani"
Eikös se ole niin että kuvattavalla on joka tapauksessa oikeus käyttää kuvaansa...? Sen sijaan kuvan ottaminen/julkaiseminen ilman kuvattavan lupaa ei ole ok. Tämän takia olisi varmaan hyvä jos galleriat olisivat suljettuja tai esim. facebookissa niin, että niitä ei kaikki pääse katsomaan - friends only.

Loppubrieffikuvia osat 1 ja 2: http://www.facebook.com/photos.php?id=538124361

Noita minun ottamia kuvia saa jokainen käyttää miten haluaa. Pahoittelen heikkoa laatua, oli lainakamera...

Jos ei ole itsellä profiilia facebookissa, kuvia pääsee katsomaan, kun laittaa minulle vaikka yksityisviestiä tai vastaa tähän ketjuun. Sinne kun voi antaa "erityislupia". ;)

Taisi muuttua se laki jonka mukaan kuvatut saa käyttää kuvia ilman lupia joku vuosi takaperin kun lakeja katseltiin uusiksi. Tämä on vain toisen käden tietoa, en ole lukenu lakia itse.

Kuten aikaisemminkin, mikäli joku pelaaja ei tahdo kuviaan nettiin, voin ottaa ne sieltä pois. Mutta ilman pelinjohdon erillispyyntöä en galleriaa suojaa. Suojaaminen onnistuu myös esim. picasassa erityisellä galleria-avaimella, jonka voi pyytää esim. sähköpostilla tai ircissä. Tähän mennessä ainoa suojaamani galleria on Fashion Partysta.

Eikös alku/loppubriiffissä kysytty että josko joku tahtoo ettei kuvia julkaista? Muistelen jopa itse kysyneeni, toisaalta sanani eivät ole koskaan kovin selviä.

EDIT: Vilkaisin nopeasti finlex.fi:tä ja näyttäisi olevan muuttunut 2005.
Lusikkaveikko,
-Jori Hiltunen-

"Maailma on mielteeni, puhdasta järkeä tulee kritisoida ja täydellinen liberalismi johtaa terveeseen anarkiaan."

laalaa

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #20 : 10.12.2007, 11:56:34 ap »
Kiitän ja kumarran. Erityisesti Aleksille, joka teki hienon hahmon. (Tämä lause sisältää kiitoksen kaikille muille, joita en nyt jaksa kirjottaa ^^)
Laura Halvari
Miksi aavikolla ei voi kasvaa sieniä?

Ryuugan

• Konkari
    • MSN Messenger  - jonne_karila@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #21 : 10.12.2007, 13:32:42 ip »
Kiitos myös pelinjohtajan puolesta kaikille pelaajille ja hahmonakeille.
En katso tarpeelliseksi suojata noita galtsuja, larppaamista kun pitäisi
promota tilanteessa kuin tilanteessa. Facebookia en myöskään tue.

Alkubriiffissä ei tullut kielteisiä vastauksia kuvien julkaisemisesta netissä, joten aivan vapaasti niitä saa sinne laittaa, mutta muistakaa poistaa jos
joku niin oman kuvansa kohdalla pyytää.
-Jonne Karila-

"We'll give you complete creative control"

Hani

• Vieras
« Vastaus #22 : 10.12.2007, 18:08:54 ip »
Kannattaa noudattaa tiettyä varovaisuutta, koska turhia kähinöitä on tullut aiheesta "ei multa kysytty / en ollut paikalla kun kysyttiin / miks noin ruma kuva on laitettu musta nettiin". :lol: Larppaamisen "promoaminen" ja illistelevien ihmisten kuvat ovat kaksi ihan eri asiaa.

Ja kuvien käytössä noudattakaamme lakia, No-Rulesissakin sanotaan että Suomen lakia pitää noudattaa. ;)

Tombo

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - tomi_niskanen@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #23 : 10.12.2007, 18:13:52 ip »
hei, hoi.

Ne jotka tunnustavat pelaneensa minun kirjottamia hahmoja,
kertokaa mielipiteenne, se on minulle tärkeä. :D
Yritän ottaa opiksi tulevaisuutta varten ;)
Tomi Niskanen
-Because I can-

arlene`

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - tallahanna@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #24 : 10.12.2007, 19:42:18 ip »
minen osaa käyttää tuota facebookia ollenkaan. ehkäpä kaimani voisi lähettää myös minulle jonkinsorttisen kutsun kuvia katsomaan kun mie en nyt vaan tajua..

jonnelle kiitos pelistä. aika lyhkäseenhän se jäi mutta elämä on ja voivoi. ensikerralla sit.

kiitos myös suskalle, joka ainoana kiitteli näkemästäni vaivasta pakkopaitojen valmistuksessa. muut voitte mennä itseenne.
hanna tallavaara
"Pieni hetki, otan vain aseeni." xxiii
Ü

Autumn Twilight

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - autumn__twilight@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #25 : 10.12.2007, 23:32:05 ip »
Kiitokset tämänkin hippiäisen puolesta kaikille, niin lukuisille pelinjohtajille kuin kanssapelaajille ja varsinkin keittiönakeille. Taidan olla niitä harvoja joilla oikeasti oli hyvä peli.. Siispä erityiskiitokset Jonnelle ihanasta hahmosta.

Minulla löytyy aikamoinen kasa kuvia kyseisestä tapahtumasta, mutta ainakaan toistaiseksi niitä ei mistään päin nettiä löydy sillä en osaa käyttää mitään nettigallerioita... Jos jotakuta oikein himottaa nähdä, niin esimerkiksi messengerin kautta niitä on ihan kiva lähetellä.
(Ja saa meseen toki muutenkin lisätä. ;P )
Jenna Korva

I'm like the air that makes you feel cold when you're sleeping. You're sure someone's standing next to you.
You're like the thought that mixed up my head.

Tarantella

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #26 : 11.12.2007, 08:58:00 ap »
Kuvia täältä. Ja meikälleki samat tekijänoikeudet kuin muillekin, elikkä saa pistää galtsuun jne, mut mielellään näkisin nimeni kanssa siellä.

Mitä voisin sanoa pelistä? Mää pelasin ihan eri peliä, kuin muut :D Olin normaali tyttö (se ainoa, joka oikeasti ei siis ollut hullu), jolle ei enää oikeastaan ollut minkäänlaista maailmaa oman sellin ulkopuolella. Niinpä oli ehkä elämää suurempi wtf?! kun käytävillä juoksentelikin mitälie taruolentoja. Oon varmaan tullu täällä hulluksi.

Kiitos pelistä. Tätä oli odotettua kauan. Kiitos pelinjohtoporukalle isosta työstä, ja erityisen iso kiitos Karoliinalle jänskästä hahmosta. Kiitos sellitovereille, että teitte pelini. Kiitos Hannalle, joka väänsi meille pakkopaitoja. Kiitos Muffelle, joka teki ruokaa. Kiitos kaikille, jotka auttoivat keittiössä. Kiitos kyytiporukoilleni ja kiitos koomaseuralle.
Susanna "Suska" Veijalainen, vuoden 2021 sihteeri

Rokutonttu

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - kaukotontola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #27 : 11.12.2007, 18:07:14 ip »
Kiitoksiva pelistä kaikille siihen osallistuneille ^^ myöskin kiitos minut metsästäneelle Saab-partiolle, ja kotimatkan tarjonneille ihmisille ^^ Kuvista myös o/
- Touo

Joren

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #28 : 11.12.2007, 19:36:46 ip »
Kiitos vielä Hannalle kovasta vaivasta pakkopaitoja ommellessa. Harmittelimme kyllä pelin jälkeen ääneen että jouduit taas nakkiin, joka vei paljon aikaasi. Ja tällä kertaa töidesi tuloksista ei päästy edes paljoa nauttimaan, mikä on suuri sääli. <3
Lusikkaveikko,
-Jori Hiltunen-

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #29 : 11.12.2007, 20:15:28 ip »
Kiitos myös minun puolesta kaikille paikallaolleille ja peliin vaikutteneille ihmisille, eritoten Jonnelle koko pelistä ja Karolle hahmosta, tykkäsin siitä! :)
Tätä lissää!
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015