Kirjoittaja Aihe: Musiikkia, musiikkia!  (Luettu 24606 kertaa)

Mau.

• Larppaaja
  • **
    • MSN Messenger  - pookimar@hotmail.com
    • Profiili
Musiikkia, musiikkia!
« Vastaus #30 : 15.12.2008, 16:54:26 ip »
Tämänpäiväinen musapiiri peruuntuu.
-Mau Järvinen

D.waita

• Vieras
Musiikkia musiikkia
« Vastaus #31 : 12.10.2009, 01:59:14 ap »
Itse olen viime aikoina alkanut käyttämään musiikkia pöytäpeleissä, en vain ole löytänyt mitään järkevää musiikkia, tai sellaista jota pelaajat jaksaisivat kuunnella. Onko teillä joitain suosituksia tai ehdotuksia hyväksi roolipelimusiikiksi fantasia-aiheisiin peleihin?

Ryuugan

• Konkari
    • MSN Messenger  - jonne_karila@hotmail.com
    • Profiili
Musiikkia, musiikkia!
« Vastaus #32 : 12.10.2009, 17:35:28 ip »
Roolipelien taustamusiikki riippuu hyvin vahvasti kahdesta asiasta - pelin teemasta ja pelaajista. Jos ihan ambientia etsit, niin Hans Zimmerin tuotanto kannattaa katsastaa, sekä Immediate Music myös.

Toisaalta joku saattaa tykätä jos taustalla pauhaa powermetalli, joten kannattaa jutella asiasta pelaajien kanssa mistä nämä pitävät.
-Jonne Karila-

"We'll give you complete creative control"

Skwrl

• Nyyppäri
  • *
  • Omituinen orava
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Musiikkia, musiikkia!
« Vastaus #33 : 23.05.2011, 21:27:52 ip »
(Uusi ihminen tässä terve, en oikein tiedä saisiko näin vanhaan aiheeseen vastata, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Anteeksi, jos mokasin.)

Jos musiikki-ihmisiä kaipaillaan, niin olen käytettävissä! Singotkaa vain nuotteja tännepäin! Olen soittanut poikkihuilua kohta kymmenisen vuotta, joten sen pitäisi olla ihan hyvin hanskassa :3 Osaan soittaa myös nokkahuilua (omistan sopraanon, alton ja sopraninon saksalaisilla otteilla) kohtuullisen hyvin, ja paineen alla ja jos saisin soittoseuraa harjoittelisin varmasti vieläkin paremmaksi! (Ja saattaisin ehkä vaivautua hankkimaan ja opettelemaan barokkihuilunkin.) Omistan myös kaksi tinapilliä (C- ja D-vireiset), joihin pätee sama kuin nokkahuiluun.
Sonja Viljamaa
Vaikuttaa myös Oulun manga- ja animekerhon hallituksessa

Joren

• Administrator
  • Wanha parta
  • Menetetty ystävällisyys ei tule takaisin
    • MSN Messenger  - jorhi86@luukku.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #34 : 23.05.2011, 23:36:30 ip »
Ei ole oikein organisoitua musiikkitoimintaa koskaan OIEI:lla ollut. Joskus jotain pelejä varten on kerran, pari, jonkulainen porukka kokoontunut vähän opettelemaan. Mutta sellaiset sessiot ovat aika turhauttavia, koska kaikki ollaan harrastelijoita, ihan paria poikkeusta lukuunottamatta.

Ja nekin poikkeukset ovat käytännössä lopettaneet pelaamisen.

Voit katsoa tanssitreeniaiheesta hieman että mitä musiikkia on ollut tarve soittaa viimeaikoina: http://oiei.fi/forum/index.php?topic=1442
« Viimeksi muokattu: 23.05.2011, 23:38:36 ip kirjoittanut Joren »
Lusikkaveikko,
-Jori Hiltunen-

OIEI:n hallituksen varapuheenjohtaja 2012-2013
"Maailma on mielteeni, puhdasta järkeä tulee kritisoida ja täydellinen liberalismi johtaa terveeseen anarkiaan."

umbra_anima

• Administrator
  • Wanha parta
    • MSN Messenger  - umbra_anima@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #35 : 30.05.2011, 22:33:01 ip »
Moniin peleihin kaivataan soittoniekkoja, joten peliin ilmoittautuessa voi mainita itsellä olevan soittokykyä. Musisointia olisi ihana kuulla peleissä enemmän :)

PS. Syksyllä oleviin OIEI:n 15-vuotisjuhliin kaivataan ohjelmanumeroita. Jos joku on halukas esittämään yksin tai porukalla jonkin musiikkikappaleen, olisi aivan loistava juttu! Jos innostusta löytyy, asiasta voi vinkata minulle tai Karolle (Danju).
Kaisa Vainio

"-Hän oli hyvin omituinen, vakuutti pikku Myy. -Ihan vimpsahtanut.
Äiti huokaisi ja yritti oikaista jalkojaan. -Mutta niinhän useimmat tuttavamme ovat, hän sanoi. -Enemmän tai vähemmän."