OIEI:n toiminta > Muu toiminta
Taustahäröksi Oulun yliopiston mainosvideoon?
(1/1)
Tarantella:
Hei Oiei, meitä halutaan taas!
"Haetaan opiskelijaikäisiä avustajia esiintymään mainoksessa taustalla ja ohikulkijoina. Kyseessä on Oulun Yliopiston mainos ja se on oululaisen Mutant Koala Picturesin tuotantoa. Mainos tullaan kuvaamaan elokuun lopussa / syyskuun alussa ja kuvauspäiviä tulee olemaan kolme. Avustajille tarjotaan mielenkiintoisen kokemuksen lisäksi kahvit ja purtavaa kuvauspäivinä.
Kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä,
Anna Lanas
anna.lanas@gmail.com
p. 044-317 1282"
(Ps. Lähetin viestiä ja pyysin tarkempia kuvausaikatauluja, ja ilmoitan ne heti, kun saan tietää. Mikäli kiinnostaa, niin laita viestiä minulle tai suoraan tälle Annalle.)
Tarantella:
Ja lisämainos näyttelijöille:
"Jos porukoissanne on ihmisiä, joilla on jo näyttelijänkokemusta ja kiinnostusta isompaan rooliin, niin etsimme myös paria näyttelijää puherooleihin. Näistä rooleista maksetaan korvaus. Nämä päähenkilöt löydettyämme varmistuu aikataulukin. Nämä roolit ovat:
- Noin 30 - 50 vuotias mies, kyseessä on karikatyyrimäinen hahmo, jossa yhdistyy vanhan ajan herrasmiestä, professoria sekä ulospäin suuntautuvaa myyntimiestä.
- 16 - 20 vuotias tyttö tai poika nuoreksi ylioppilaaksi. Opiskelija on etelä-suomesta, joten Helsingin aksentti pitäisi osata roolia varten."
Tarantella:
Nyt on myös kuvauspäivät. Eli torstaina 23.8. ja perjantaina 24.8. eli ensi viikolla. Kuvaukset tulevat olemana päiväsaikaan, joten esimerkiksi Goddesses-tempaukseen ehtii kuvauksista (tai siis itse ainakin tulen ajoittamaan oman poistumiseni niin, että tanssiin ehdin). Olettaisin, että kaksipäiväinen osallistuminen ei ole pakollista. Kyyti saattaa onnistua.
Mikäli haluat lähteä mukaan, pistä viestiä minulle (tiedottaja at oiei.fi).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta