OIEI:n toiminta > Siirretty hamaan tulevaisuuteen

Syntyjä syviä II - Kyllä Tunnen Syntymäsi, helmikuussa 2015, Oulussa

(1/1)

GiiGi:
Syntyjä syviä II -  Kyllä Tunnen Syntymäsi on itsenäinen jatko-osa ensimmäiselle Syntyjä Syviä -pelisarjalle, joka pelattiin vuonna 2011. Uudet ihmiset, uudet ongelmat, ehkä myös uudet ratkaisut?

Kuka minä olen? Mistä minä tulen? Minne minä olen menossa ja kenen kanssa?
Pelissä hahmot etsivät vastauksia muun muassa näihin päässään pyöriviin kysymyksiin, toistensa ja kansanuskomusten avulla, pyrkien pääsemään perille omista synnyistään.

Kyseessä on suomalaista kansanuskoa ja nykyaikaa sekoittava kaupunkipelisarja, joka vaatii pelaajilta sitoutuneisuutta, oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta. Pelissä tullaan pelaamaan kuusi pelikertaa, joista ensimmäinen pelataan 5.2.2015. (Muut pelipäivät ovat alustavasti to 12.2., to 19.2., la 21.2., to 26.2. sekä la 28.2. Torstaisin peliaika on iltaisin, lauantaisin päivällä.) Lopulliset pelipäivät sovitaan yhdessä pelaajien kanssa, mutta pelaajilta toivotaan joustavuutta aikojen suhteen. Valittujen henkilöiden tulee sitoutua osallistumaan kaikkiin peliosuuksiin.

Peliin valitaan vain alle kymmenen pelaajaa ja pelinjohto pitää itsellään oikeuden valita pelaajansa. Täytäthän siis ilmoittautumislomakkeen huolellisesti ja ajatuksen kanssa. Ilmoittautuneiden tulee olla täysi-ikäisiä oululaisia. Peli ei sovi ensikertalaisille eikä aloittelijoille.

Valitettavasti emme voi ottaa pelaajaksi heitä, jotka osallistuivat ensimmäiseen Syntyihin Syviin pääpelaajina.

Kaupunkipeliosuudet ovat pelaajille ilmaisia, toisin sanoen pelimaksua ei ole, mutta osallistujien tulee itse maksaa mahdolliset kustannukset (esim. matkustaminen bussilla kaupungissa).

Pelin kirjoitusta ja suunnittelua ovat innoittaneet muun muassa pelinjohdon omat ja lähipiirin elämänkokemukset.

Ilmoittautumiset keskiviikkoon 25.11.2014 mennessä osoitteeseen syntyja.syvia(at)gmail.com.

Pelinjohtona toimii Karoliina Kemppainen ja Anna-Maija Räihä

Ilmoittautumislomake

Nimi:
Ikä:
Osoite:
Sähköposti:
Puhelinnumero:

Ominaisuuksia, joita toivot hahmolta?
Miten syvennät peliä/hahmoa itsellesi?
Mitkä asiat tekevät sinulle pelistä hyvän? Entä huonon?

Pelissä tullaan käsittelemään rankkoja aiheita (perhe-, suku-, ystävyys- ja parisuhdeongelmat, seksuaalisuus, yksinäisyys  ja kaikenlaiset muutkin identiteettikriisit). Jos on aihepiirejä, joita et halua hahmossasi käsiteltävän niin kerro se meille!

Entä millaisia teemoja haluaisit käsitellä hahmossasi?

Pelissä ollaan paljon tekemisissä toisten pelaajien kanssa. Onko olemassa joku kenen kanssa et halua pelata? (Huom! Koska peli on suunnattu vain oululaisille niin riittää oululaisista pelaajista)

Kuinka paljon sinulla on ennakkotietoa suomalaisesta kansanuskosta? Kuinka paljon olet valmis ottamaan aiheesta selvää itsenäisesti?

Mitkä pelipäivät eivät sovi sinulle? (Ei vaikuta peliin pääsyyn. Lopulliset päivät ovat neuvoteltavissa)

Muuta, mitä?

GiiGi:
Wanhoja aikoja kunnioittaen, pelillä myös irkkikanava!

#syntyjasyvia @IRCnet

Toivomme peliin liittyvän keskustelun käytävän siellä tahi täällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta