Kirjoittaja Aihe: Evil's Playground II - 23.-25.5.08 - Koppanan Leirikeskus  (Luettu 39476 kertaa)

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - werewolfskid@hotmail.com
    • Profiili
Evil's Playground II - 23.-25.5.08 - Koppanan Leirikeskus
« Vastaus #15 : 27.03.2008, 17:42:23 ip »
Laitan tään sähköpostin nyt foorumeillekkin.

"Heissan!

Tulipa tällainen eteen, että Rovaniemen kaupunki olikin heivannut kesän kaupungin leirit koko kesä- ja puoleksi heinäkuunkin puolelle, joten meillä on kriittinen ongelma pelipaikan suhteen. Olisi äärimmäisen harvinainen tuuri, että saisimme EP2:lle pelipaikan juuri samalle viikonlopulle ja se menisi luultavasti Rovaniemi - Oulu akselille... Nakittamani ihmiset kyllä hoitavat asiaa koko ajan, mutta en usko, että saamme Leirikarin veroista pelipaikkaa samalle viikonlopulle. Olen heille hyvin kiitollinen tästä. <3

Mutta kysymys siis kuuluukin näin. Kumpi sopii paremmin? Otetaanko aikaisemmin vai myöhemmin? Olisi kaksi tarjousta Leirikarista, jotka luultavasti pitävät myös huomenna paikkaansa kun marssin paikalle keskustelemaan vuoroista.

16.-18.5 << plussaa olis, että ehdin viimeistellä pelin kaikesta huolimatta. Miinuksena olisi, että ei ole välttämättä kovin lämmintä ulkona ja saattaa myös luonnonvoimatkin puskea päälle.
18.-20.7 << plussaa olis, että vois olla jopa lämmintä ja kesäloma kaikilla. Miinuksena nuo luonnonoikut ja sitten kun kesän peleistä ei ole vielä mitään tietoa.

Laittakaapa siis pikaista vastausta aiheesta, että kumpi sopii paremmin niin tiedän kumman varaan vai tyydynkö pienempään pelipaikkaan ja -porukkaan.

Kiitos!

<3 : Nanniina"
~ Anniina Yliniemelä ~ Vanilla-chan ~ Vanitsu ~ Nanniina ~

Olen palikka.

mikko

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #16 : 28.03.2008, 00:22:15 ap »
Heitetääs nyt jotain kommenttia:

Lainaus
16.-18.5 << plussaa olis, että ehdin viimeistellä pelin kaikesta huolimatta. Miinuksena olisi, että ei ole välttämättä kovin lämmintä ulkona ja saattaa myös luonnonvoimatkin puskea päälle.

On myös tarpeeks viileää, vaikka laittais mitkä vermeet päälle, mutta ei niin kylmä, että tarttis talvivarusteita. Raiskarirotseille jne. rensseleille hyvä keli.

Lainaus
18.-20.7 << plussaa olis, että vois olla jopa lämmintä ja kesäloma kaikilla. Miinuksena nuo luonnonoikut ja sitten kun kesän peleistä ei ole vielä mitään tietoa.

Heinäkuussa on sitten taas elukoita varmasti ja on vaikeeta olla coolin näkönen kun hyvällä mäihällä on t-paita - shortsit -keli. Tai sitten voi tietty vaihtoehtoisesti olla tuhannen hiessä niissä pitsiröyhelöissä ja nahkahousuissa.
Iha jes, jes jes jes!

Mikko "mikko" Heiskanen

Kuva-arkisto

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : 29.03.2008, 15:52:04 ip »
Tilannehan on se, etten saa Leirikaria kuin tuolle Heinäkuun viikonlopulle, jota en halua tehdä kun pelaajamäärää syö sekä Iron Maidenin keikkailu ja seuraavana viikonloppuna mahdollisesti herra Waltron toimesta pidettävä Avalon.

Juuman Leirikeskusta olen koittanut kosiskella ja jos vain sen saan kohtuulliseen hintaan niin uskoisin pitäväni pelin Toukokuussa. Toivottavasti mahdollisimman moni pelaaja mahdollisesti pääsisi. Voin tietysti pitää pelin Oiei:n jäsenenä pelin Oiei:n nimissä, jos siitä olisi vielä enemmän hyötyä. Mitä pienempi vuokra, sen parempi proppaus ja ruoka.

Kommentointia? Kiitos.

Olen palikka.

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #18 : 31.03.2008, 19:15:11 ip »
Minulle sopisi paremmin toukokuu, koska heinäkuussa tuskin pääsisin olleskaan :( Eli tsemppiä pelipaikan etsimisessä ja toivotaan parasta!
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #19 : 06.04.2008, 13:38:52 ip »
Tällainen sähköposti lähti liikenteeseen.

Hei!

Saimme mahdollisuuden pitää mahdollisesti pelin Koppanan Leirikeskuksessa,
Oulussa ajankohtana 23.-25.5 (ei todellakaan vielä satavarmaa...)
joten kysynkin, että kuinka moni olisi pääsemässä tuohon aikaan pelaamaan.
Tiedän, että viikonloppu on hankala, koska noihin aikoihin on kouluissa kokeet,
seuraavana viikonloppuna on monien lakkiaiset ja valmistelut aiheuttavat tietysti päänvaivaa
ja sitten on myös tuo Kuolleen Kukon Majatalo-larppi Nivalassa juuri samaan aikaan.
En ole tahallani sabotoimassa toisen peliä asettamalla oman pelini kilpailutilanteeseen pelaajista,
vaan tämä yksinkertaisesti on pidettävä nyt tai sitten se menee elo-syyskuulle tai ensi vuodelle.

Uskon, että kaikille ei sovi ja saa reilusti sanoa. En todellakaan kanna kaunaa ja olen itse tosi pahoillani,
että tämä meni tällaiseksi soosaamiseksi. En vain voi miellyttää tällä hetkellä kaikkia. :)

Senpä takia toivonkin HYVIN PIKAISTA vastausta sähköpostilla tai puhelimitse (p. 040 3215166, saa soittaa joka päivä 8-22) minulle,  
että sopiiko kyseinen viikonloppu vai ei. Otan myös valituksia vastaan. :'D

Luultavasti pidän pelin tuolloin jos pelipaikasta päättäville osapuolille sopii, mieluiten Oiei:n.  
On minulla tarpeeksi pelaajia tai ei. Asioilla on tapana järjestyä!

Rakkain terveisin,
Nanniina

Edit: Vaihdoin Haapaveen Nivalaksi. T.Karo

Olen palikka.

Icirtus

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - jukka.jaaskela@gmail.com
    • Profiili
    • http://p1.foorumi.info/phl/index.php
« Vastaus #20 : 06.04.2008, 16:41:41 ip »
Sen verran että Kuollu Kukko pelataan Nivalassa, ei Haapavedellä. Haapaveen porukat ei ole tässä projektissa mitenkään mukana :-)

Toivottavasti EP2 tulee joskus, ihkiskin voisi olla ihan messissä.
Jukka "IHKUPUPU" Jääskelä

PHL:n Kotisivut!

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #21 : 07.04.2008, 14:03:24 ip »
Ui sori. Väärin muistin. :3

Mutta ihkis sais kyllä ilmota.

Olen palikka.

Joonas Oja

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - Mekol1@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #22 : 07.04.2008, 22:09:58 ip »
Niin Haapavetiset ei saa edes pitkällä tikulakkaan projektiimme koskea.

Harmi että sattui päällekäin, larppi söi omastani heti väkeä..

Kiitos siitä :D, tätä se elämä on :D

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #23 : 07.04.2008, 23:58:09 ip »
Voi anteeksi oikeasti. :/ Tämä vain on pakko pitää nyt, sillä luultavasti syksyllä ei ole aikaa ja en välittäisi odottaa vuotta tämän kanssa... :/

Olen aidosti oikeasti pahoillani. Mietin tätä pitkään, mutta tulin siihen tulokseen, että pelaajilla on täysi oikeus valita ja tämä syö kyllä omienkin pelaajieni pääsymahdollisuuksia. Onhan lakkiaiset ym. lähellä niillä jotka lakin saa ja joillakin on töitä.

Ei muistella pahalla, jooko? <3

Olen palikka.

Joonas Oja

• Nyyppäri
  • *
    • MSN Messenger  - Mekol1@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #24 : 08.04.2008, 13:02:17 ip »
Ei muistella ei :D

Viikonloppuja on vuodessa aivan liian vähän....

Nanniina

• Nyyppäri
  • *
    • Profiili
« Vastaus #25 : 21.04.2008, 17:08:20 ip »
Hei!

Eka viesti on päivitetty uusin tiedoin ja mm. puhelinnumeroin!

Ja niin. Toinen infopläjäys lähti tässä pari päivää sitten kaikille peliin ilmonneille. Haluan viimeisen varmistuksen niiltä lopuilta joilta en ole varmistusta vielä saanut, että käykö kaikki muutoksista huolimatta. Elikkä edellinen oli tiedustelua, tähän nyt kun vastaat myöntävästi tai kieltävästi niin se on sitten melkein jopa sitovakin. Eli kipin kapin kertomaan.

Myöskin haluan muistuttaa että ilmoittelut ja pelimaksut kerätään 30.4 mennessä. Ellei sinulla on syytä kerrottuna miksei pelimaksujutut onnistu niin ole hyvä ja ilmoita niistä niin neuvotellaan. Pelimaksujutut on tosi tiukkapipoiset ihan pelin ajankohdan takia. Eli on mahdollista maksaa yli päivämääränkin, mut siitä pitää tosiaan ilmoittaa. Muuten katson ihmisen peruneeksi viikon varoajalla.

Kertokaa minulle mikäli ette infomailia ole saanut.

Kiitos. Nam.

<3 : Vani-hime

Olen palikka.

Mau.

• Larppaaja
  • **
    • MSN Messenger  - pookimar@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #26 : 11.05.2008, 23:19:35 ip »
Pelimaksuasia selvisi =)

Jos joku autoilee Oulun keskustasta Koppanaan, niin täällä olisi yksi kyydin tarpeessa oleva. Osaa maksaa bensasta, osaa olla hiljaa tai vaikka laulaa. Kyytitarjouksia saapi laittaa, kuukissa@lazygnome.net tai 044-522 3374.
-Mau Järvinen

Danju

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #27 : 17.05.2008, 15:20:29 ip »
Täällä toinen kyytiä kaipaileva olento.

Maksukykyinen olen myöskin sekä sisäsiisti.
Yhteyttä voi ottaa vaikka foorumin kautta tai sähköpostilla (Danju@luukku.com)
Karoliina Kemppainen

OIEI:n
Webmaster 2011-2013
Puheenjohtaja 2010
Sihteeri 2008-2009

laalaa

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #28 : 17.05.2008, 19:28:59 ip »
Ilmotetaan tännekki: Rovaniemeltä Ouluun la aamuna yksi paikka vapaana ja pelin jälkeen Oulusta Rovaniemelle kaksi paikkaa vapaana. Jos tahdot kyytiin, ilmoita minulle:
puh. 0400617800
tai
laura_halvari@hotmail.com

EDIT: Elikäs Maikki on tulossa kyytiin Oulusta->Koppanaan. MUTTA jos olet vailla kyytiä Rovaniemeltä Ouluun, ilmoita, niin paikka on sinun.
Laura Halvari
Miksi aavikolla ei voi kasvaa sieniä?

GiiGi

• Administrator
  • Wanha parta
    • Profiili
« Vastaus #29 : 19.05.2008, 10:03:56 ap »
Haetaan potentiaalista kyyditsijää välille Koppana - Oulun keskusta/Tuira sunnuntai päivälle. Kyytiä tarvitsee maksukykyinen, ja tarpeentullen millainen ikinä haluatkin, ihminen.

Yhteenotot:
040760778
ayksi@hotmail.com

/ Maikki
Anna-Maija Räihä, tuttavallisemmin Maikki
Oiein puheenjohtaja 2014-2015