Jumalten Kiroamat - Island-larpin jatko-osa
1-3.8.2008, 'Montuilla
Vherfai ei ollut enää entisensä. Paljon oli tapahtunut, liian paljon Virvasuon rauhaa rakastaville ja hieman yksinkertaisillekin asukeille. Oli hiisiä, oli jumalten tikaria, oli murhatapaus ja demonistakin huhuttiin. Kaiken lisäksi jotain suurta oli tapahtunut Aarnivaeltajan kotona - kerrottiin taikuudesta ja retkikunnasta lähikaupunkiin, Drovongiin tapaamaan suuria mahtimiehiä. Neuvoston palattua takaisin kylään Aarnivaeltajan kotoa, ihmisillä riitti kysymistä.
Nyt on kulunut kuusi vuotta, kuusi pitkää vuotta. Vuoden 304 Ua maailma on mullistunut - entinen Kotkavalli, mantereen ja koko maailman viimeinen turvapaikka oli tuhoutunut pahan korruptoiman lohikäärmeen hyökkäyksen alla. Maailma olisi jälleen suojaton paikka ja yliluonnollisten voimien mellestyskenttä. Kuka nyt suojelisi ihmistä hiisiltä, epäkuolleilta, demoneilta, lohikäärmeiltä ja ties miltä?
Tikari, se kirottu Seailrin tikari, kukaan ei tiedä missä se on nyt. Drovongin tapahtumista kerrotaan erilaisia tarinoita, mutta se tiedetään, että noviisi Yönkivi, Aarnivaeltaja ja moni muu Vherfain tärkeä henkilö on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ilmeisesti tapaus on kuitenkin herättänyt mielenkiintoa kauempaakin, sillä eilettäin keskelle Virvasuota tupsahti joukko Miekkamiehiä Mandhaxista asti, ja he etsivät Aarnivaeltajan kotia. Niin huhumylly roihahti jälleen tuleen, kun tuo seurue aloitti matkansa kohti korpea, jossa kohtalokas kokous oli pidetty. Olisiko tikari taas löytynyt? Olivatko miekkamiehet tulleet tappamaan suolla elävät hiidet? Oliko Aarnivaeltajan entiseen kotiin piilotettu jotain? Vai oliko jopa huhujen demoni palannut piinaamaan Vherfaita? Kuka tietää...***
Kyseessä on hyvin perinteistä laatua oleva low-fantasy larp, jatko-osa edelliskesänä pidetylle Island-larpille Jumalten Palvelijat. Toisin kuin edellispeli, joka oli hieman mönkään mennyttä juonittelua, tämä peli painottuu toimintaan ja tapahtumiin. Mitä lie todella tapahtuu, kun miekkamiesten kulkue eksyy Aarnivaeltajan 'Montuille.
Mitä: Salaisuuksia, yliluonnollisuutta ja toimintaa - Low-fantasiaa Ummã-maailmassa (ent. Island)
Milloin: 1-3.8.08 (pelipäivä 2.)
Missä: Haapavedellä, ´Montuilla (Soramontut Pirnesjärven lähistöllä)
Paljonko maksaa: 5 e (sis. purtavaa, telttamajoitus)
Montako: ~25
Ikäraja: 15 vuotta
Pääpiru: Antti Sarjanoja, kiinni saa ilmospostista ja numerosta 0415779515
Ilmoittautumiset osoitteeseen island.main@gmail.com
heinäkuuhun mennessä.
Liittäkää ilmoon seuraavat tiedot:
Nimi,
Syntymäaika,
Sähköposti,
Puhelinnumero,
Asuinkunta,
Pelikokemus,
Kuva (kuten IRC-galleria nick),
Erityisruokavaliot,
Muut mainittavat seikat. (Sairaudet/muut tärkeät asiat, joita meidän tulisi tietää)
Koska pelissä käytetään boffereita, saako sinua lyödä moisella?
Hahmotoiveista:
-Haluatko saman hahmon kuin viime pelissä? (Jotkut hahmoista ovat mukana myös tässä pelissä), jos haluat, kirjoita lyhyt tiivistelmä siitä, mihin viime peli loppui hahmosi osalta
-Haluatko/voitko pelata sotilasta?
-Oletko valmis rämpimään metsässä?
-Voitko vetää sooloroolia koko larpin läpi?
-Millaista hahmoa et halua pelata?